Introspizzioni in a psiculugia - i prufali di u metu

U nàscita di u metudu di studià l'azzioni è u pianu psico-emotivo di una persona in a so cumissioni riferisce à u seculu XVII. À i so fonitti eranu sti filòsufi famosi R. Descartes, D. Locke è quelli chì pruvò di cumprenderà e posibilitate di un omu chì analizeghja à modu indipendenti l'azzioni è i sensazioni internu cunnessi cù elli.

Cosa hè introspùezione?

Eppuru questu hè un termu cumprendiunatu in a psiculugia è chì significheghjani "aspettu", l'introspissioni hè familiar à a maiò parte di noi. Ùn ci hè nisuna persona chì ùn ùn pruvà capisce i so azzioni in questa o questa situazione, analizà e so cunsiquenzi. E quarchi pirsuni suscitanu chì à questu mumentu si trova in un statu chì hè cunsideratu solu una capacità per introspirazione.

Cusì, l'introspissione hè unu di i metudi di prufessione d'autore-cunnuscenza, quandu si pò analizà analisi indipendenti:

Introspizzioni in Psiculugia

A capacità di introspissione hè un grand rigalu; Ùn sò tutti pussedianu, è ancu quelli chì anu datu ùn sò micca sempre usanu skillfully, diventendu in l'interessu stessu, quandu durante l'analizazione di l'avvenimenti, a sola attenzione è pagata à i pensioni negligenzi è i sentimenti negattivi . Pudete ghjunghje à Samoyedstva, quandu in tuttu ciò chì hè successu u sughjettu accusai sulu ellu stessu. A diversità di sti atti destruzzione, l'introspissione in psicologija hè un analisi chì permette una valutazione objettiva di u cumportamentu è u statu emotiu senza l'autudicità è u rimorsu.

Introspizzioni - i prufessiunati

U metudu di introspissione in psicoluggìa, cum'è qualsiasi metudu di a ricerca, ponu cuntene aspetti pusitivi è negattivi, perchè u ritrattu psicologicu di ognunu hè unicu, è ùn hè micca putente di dà ricunniscenza adattatu à tutte di tutti. Nuddu, u metu di introspissione utilizatu per vigilate a cundizione umana palesa più crescenti di questu. Frà i pusitivi sò:

In quantu à l'aspettu negativu di u metudu, i circh merrore ci sò chjamatu solu unu: una attitudassi predica à l'altru in u largu possibili. Hè stendi da a valutazione: "Sò pirdunatu mè, u mo amatu" per "" Hè tuttu u mo culpa, perchè sò male (persa, egoista, etc.) ". Fendu un tribute à valutazioni interna chì sò vale à l'individuu, i tematichi ùn anu micca cunsideratu scentifichi.

Introspezione è introspretenza

Trà u metudu di l'introspissioni è l'introspissione hè quarchi cuntrata un signu ugguali, chì implica chì l'aspettu di l'apprendimentu per elli sò l'esempiu: una reazzione emotiva interna à parechji avvenimenti, induve a valutazione hè dada da u sughjettu, chì hè chjamatu chjamatu "observatore naive". Ma l'esperti credi chì l'introspissioni è a introspissioni anu difendenzi significati:

A riflessione è a introspissioni sò diffirenzii: L'interazzione trà l'introspissione è a riflissionazione hè interessante cum'è dui mètudi chì ameneanu l'urizonti di studii di u statu mentale emutivu di un individuu. A maiò parte di l'esperti accunsenu chì e dui sò impurtanti: introspissione è riflessione; a diffarenza hè chì l'anzianu "risposte" per l'anima, analizà a so retazioni à l'azzioni mwettqa, è u sicondu - per u corpu, datu l'infurmazioni nantu à i so azzioni.

Tipi d'introspissione in psicoluggìa

A storia di l'urìggini di u metudu hà dettu nascita di certu tipu d'introspirazione, scupertu da i scientisti di e scole filosofichi è psicologichi europei. Frà quì sò:

In una quantità di pubblicazioni scientifica, un altru prucessu introspusivu hè stata sclusa, per mezu di quale hè pussibule cuntrollà a repertazione emuzioni di una persona à l'azzioni di un caratteru recurrente. In doing so, furnisce i caratteristiche psicologichi indipendenti di l'osservazioni. Finu à u principiu di u XXu seculu, l'introspissione hè stata cunsideratu l'unicu modu efficau di studià l' ughjettu emocionale di una persona.