L'artist durante 3 anni copiò u Qur'an nantu à a sita cù l'oru!

Ancu s'è avete bisognu à un atheist cunvincenu, ciò chì vede stenderà l'ànima, u core è l'imaginazione - l'artista di Azerbaïdjan 3 anni recrive l'Alcoru cù tinta d'oru nantu à a sita!

Incredibly, Thunzale Memmadzade, 33, hà dedicatu trè anni di a so vita à i più intimi - hà "purtatu" u libru saggiu di musulmani à pagine di sili cù l'oru è l'argentu!

L'artista hà iniziatu din u travagliu cumminatu è rispunsevuli dopu ch'ella era cunvinta chì finu à questu tempu u libru sacru ùn era micca scrittu o stampatu nantu à stu materiale. È cum'è ancu in a lege innese sò parechje riferimenti à a sita, per fà stu passu per ella era particularmente impurtante è eccitanti.

A fonti principali di u quali Tunzale richeggiuta u testu di u libru sagru hè una copia issuata pè a rapprisintazioni turca d'affari religiosi.

In tuttu, a Sera Koran in l'artistu hà pigliatu 50 metri di sita negra transparente, divisa in pagine rigioni 29 à 33 cm è un medio litru di tinta d'oru è argentu!

Oghje, questa edizione maestru di l'arte scrittu hà sviluppatu a cullizzioni di 60 manuscritti di l'arte islamica presentate à a mostra di u Museo Smithsoniano (USA) è si stà in l'escezione più stesuta è spettaculare. E pudemu avè cunsideratu issa!