Cerere di matrimoniu in a chjesa

A matrimoniu hè cunsideratu u più bellu di tutti i rituali cristiani. L'attribuurità principali di stu rituali sò i corona di a casale, chì sò posti nantu à i capi di a sposa è di u sposu. A l'ora di u matrimoniu in a Chiesa Ortodoxa nantu à a so capicucina sò a corona reale, per incrementà a grandezza di u ritu. Quelli sò u patronatimu di a chjesa. Prima di l'arribata di u Cristianesimu, a festa hè stata abitata à l'ora di riunificazioni cù a natura. Per fà questu, i coralli di fiori erani purtati in a testa. Dopu u finale di u rituali, ghjucanu a tupi razzi, cantaru canzoni è restu ripusatu. A Cristianità hà trasfiriti u postu di u ritu à a chjesa è hà cambiatu à e so reguli. Finu à u 1917, era u matrimoniu cunclusu in a chjesa chì era cunsideratu cum'è principale.

A cerimonia di a matrimoniu in a Chiesa Ortodoxa

Immediatamente davanti à u rituali, ci sò i sacramenti chì deve esse osservatu. À a sera prima di a ceremonia, i sposi ci arrearìanu un fistiscinu d'una dama, in u quale l'abbiananu cun canzoni è storii. A matina dopu, i fichi facia a vestizione di a sposa, è dopu preparonu a casa per l'arrivu di u ghjovanu dopu a ceremma. Quandu u sposu hè vicinu à a sposa, hà deve scumpientà. U rescanu hà fattu in forma di cumpetenze è assignimenti. Dopu passendu i teste, i fratelli marchjavanu à a chjesa. Finu à l'armata di vestiti ùn sò purtati, a faccia di a sposa devi esse cuparti cun veli.

Sacramentu di u matrimoniu in a Chiesa Ortodoxa

A festa di a matrimoniu hè questu quì. U prete si benete a tazza cù u vinu diluitu è ​​dà quattru volte per pruvà a vìviri ghjovanu à turnu. Doppu avidutu li mani di i sposi maritatu, ellu traccia in l'analogu. Allora sò permessi per scambià anelli, ma in questa attività ùn hè micca cusì simplice. U prete si mette à l'aneddu nantu à i diti di i novu, è a ghjente u sposu l'hà da scambià trè volte. In questu rituali Ci hè sempre candileru chì prutegge i ghjovani di u male cù u so focu. Hè cresce chì in u rituali, a sposa è u sposu devenu circundate l'uggetti di l'altri per a priservà a felicità di a famiglia.

U significatu di u casu in a chjesa

U rituitu cumpone una unione di cori amorosa. U rituu aiutau di capiscia bè a rispunsabilità tutta di a decisione persa è di certificà a so rilazioni ùn solu à i persone, ma ancu à Diu. Dopu u rituali, u matrimoniu hè un celu benedettu. U matrimoniu hè tenutu per rinfurzà u matrimoniu ufficiali, cunclusu in l'aghjuntu. A maiò spessu in i nostri tempi, u rituali di u casu in a chjesa si deve una volta pocu dopu u matrimoniu, quandu e relazioni di famiglia anu passatu a prova di u tempu.