Ritu di Radunitsa

Radunitsa hè una festa da Pasqua , quandu u populu mortu hè cunmbiguatu. In questu ghjornu, ghjè accettatu per andà in u cimiteru è ripiglià i freschi in i parenti sia viti. A questa funzioni supra Radunitsa simbolizza una certa cumunicazione cù u populu mortu. A strada, l'alimentu rimaziunatu in u locu hè una relazione di paganismu è hè megliu da a mancanza.

Ritu e rituali in Radunitsa

Ci hè un anticu ritu, chì, secondu i sanatorii, aiuta l'anima di viva in pausania in un altru mondu. Per fà cunnosce, bisognu di piglià 12 candele di e chjese è di e leve i so casi vicinu à a photographe di u persone mortu. Senza piglià i so ochji nantu à u cartulare, vale u cruz è credi trè volte a trama:

"Signore, anu meriti nantu à l'anima di u to servitore (u nomu di u mortu), ùn lasciarete micca per tene i dimònii è divelli di u malevutu, ùn lasciemu micca u combustible à u calderone, è misericordie è pardunà tutti i so piccati. In u nome di u Patre, è di u Figliolu, è di u Spìritu Santu. Amen ".

I candelli ci anu esse extrughjiti è colpi in u stessu ghjornu in a chjesa per u ripòsu.

Pudete cuntu un ritu magicu in Radunitsa per causà un sognu profeticu di i persone mortu. Per questu avete bisognu à vultà à a tumbera, prustirnassi è dite questi parolle:

"Radunitsa, a semana Fomina, u ghjornu di tutte e fate chjamà aiutanti. Dunque un sonniu profeicu. In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen ".

Un altru ritu famusu è cuspirazioni à Radunitsa aiuta à migliurà a situazione finanziaria. Grazie à u rituali, ci hè un certu appellu à parechji famiglii è amichi chì aiutanu à risolve i prublemi finanziarii è cuntribuiscenu à l'arricchimentu. In questu ghjornu, avete bisognu di cumprà parechji dispunìbuli è vinite à a chjesa prima di u serviziu. I posti beni anu prisentatu nantu à una cestera speziale per l'almoina, chì ghjè accadera per a vigilia. In u tèmpiu deverete dete 12 candele per a pace di i carchi. Ogni annu, illuminendu una cannila, hè impurtante per dì queste parolle:

"Hope, O Signore, l'ànima di u so servitore mortu (nome)".

Allora hè cunsigliu per leghje a prichera funeraria. Per a Missa, a nota sarà datu à tutti i persone chì èranu citatini. Hè impurtante di light una grande candela in u sirviziu in memoria, perchè à a fine di quessa, resta un cinder. Hè da esse intruduttu in casa è illuminata prublematicu qualchì icona Dopu à quessa, hè bisognu di piglià una foto di qualchì parente, chì era statu cenniata oghje è dumandassi per l'aiutu.