Successful business

Finu finu à pocu tempu, e donne chì dumandanu cumu per creà un affari successu, sò cunsigliatu indulgente di abbandunà questa idea è si ne vanu a ferraghju. Oghje, affirmazioni categurichi stati ùn sò più listessi, cum'è chì u nùmeru di e femine in successione di u travagliu ferma sempri. E ciò chì hè spettamente gratificante, sta tendenza hè traccia no solu in l'Occidenti, abituata à l'entrepreneuria privata, ma ancu in u spazi post-sovieticu, chì à questu attivu era inizialmente pocu adattatu.

Secrets of business success

In i pratichi di l'obertura di u vostru mistieru, l'impurtanza di sceglie una idea bona è di l'associati affidabilità, ci sò digià assai scritte, ma più spessu ch'è micca u calculu esatta cusì u pianu decisivu à u principiu di l'azzioni attivi. Molti boni successi di e donne anu inspiratu da e storii di altre impiratori inveci, u so esempiu aiutaru à crede in elli, è parechji esperimenti privati ​​si eranu verità immutable per parechji generazioni di principianti iniziali. E quali sò e règule di u cummessu impurtante chì dici l'istorii di e più famose femini di u passatu è u presentu, chì allughjà u modu di u mundanu di l'empereza cù u so travagliu?

  1. Miserabbia hè bona . Era questu principiu chì guided the owner of the first network of beauty salons, Helena Rubinstein. Hà propiu a idea di distinguish diverse tipi di pelle è creazione di trè nividi di cura per ella, chì ghjova oghje a guasi ogni marca di cusmetica. Eppuru u successu di a so invenzione - saloni aperti in l'Australia, dopu cunquistaru l'Europa è l'America, a Sra Rubinshane ùn pruvà micca di scaccià fora, tentativu di risparmià soldi, quantunque pudere. Per esempiu, i restaurants di costu ùn anu micca veneratu da ella, forsi perchè ùn ci era micca una negoziazione chì l'affariia hà sempre.
  2. Ùn svultà u compratore . Este Lauder hà seguitu stu principiu è hà sappiutu a custruisce un imperu cusimicu cusetu. U primu da offre rigali è speciali gratuiti per a compra di cosmetti, Este Lauder hà fattu e so buttone assai attrattivi per i clienti, chì anu intesu micca solu da sorpresa belli, ma ancu per l'oppurtunità di avè cunsiglii da u pruprietariu di a marca cusmetica chì ùn nè micca desessu u piacè.
  3. Pensate grosse è sempre avanzu . Heidi Ganal, chì deve a cura di dui cati di u so amicu, hà decisu chì era una bona idea di u suciale è aperta a pratiche per l'animali. Sò pruspirati da i ghjoculi di l'animali, chì ùn ci hè nimu à surtite per un longu periodu di cummerciale o di vacanze, è l'animali pò esse guaritu in i refugghii di Heidi. Sicura chì una rete hè micca creata in seguita, hà principamente cuminciatu cun un pianu, ma di cunfidenza, anchi picculi passini, avianu a l'aiutu scopu.
  4. Fate chì u cumbattimentu vi farà . Ocupation favorit hà aiutatu Heddy Candel per fà u so serviziu Internet, chì dà l'oppurtunità di viaghjà à un scontu, incredibbilmente popular. Heddy pensa chì, si ùn avia micca stata amatu cù u so travagliu, ma solu uttene di ricchera nantu à ella, nunda ùn avissi succidutu.
  5. Amparate a vostra vita . Venere Williams, chì hà uttene un tremulu successu in tennis, hà trovu à tempu per apprendre u designu è in u 2002 hà principiatu à travaglià in questu direzzione. Hà a propria un mudellu di u paese Olimpica per a Nova York, chì pritinnia à accade u 2012 Games. In u 2007, Venus hà ricevutu diploma di disegnador, è in 2011 hà andatu à scola cumerciali, cun ughjettu di ottene un MBA. Ella crede chì a chjave per un affari di successu in a vuluntà d'amparà sempre in novi cose, diventà un veru prufessiunale in u so cummerciale.
  6. Ùn esci micca i sceptichi . Carolyn Chu, u pruprietariu di l'attività cusmetica, chì oghje cose da parechji milioni, sutturati constantemente da i so amici scrittivi scrittivi. Chu à 40 anni hà travagliatu com'è un direttore creativu di NVIDIA, ma à qualchissimi puntu u travagliu cessatu di piacè, per què fù decisu cambià di modu radicali l'scopu di l'attività. Parenti è amichi, ùn si eranu dissinnati, apuntani à l'età di Carolyn è a so ignoranza assoluta specìculi di cusmeticu, hà dichjaratu chì ei fattore ùn mai permettenu micca un tali affari di diventà prufittu. Ma Chu, affucannu u so oghje, pusò per travaglià: hà stallatu cuntatti in u ghjornu, è à a notte avia l'embiu di u pruduttu. Un travagliu travagliu porta i so risultati, è i scettichi palesanu a so rimarche cù a vergogna.

Finalmente, una donna di a sucità riprisentata pò esse una mamma è una donna carentora, cuminciendu una carriera intrapreseva ùn in tuttu oblige à rinunzà a felicità personali. Parechje famosi famosi chì custruiscenu u so propiu affari sò cuntenti à u matrimoniu è di crià i zitelli.