Curse di famiglia - signali nantu à a linea femminile

A malidizioni di u tipu si casu quandu un di l'ancesteri offisa una altra persona, è ellu in cori vulia morte à tutti i parenti. Comu sapete, e parolle sò una forza terribili chì hè distruttiva. Ci hè parechje scelte per a maladizzione: pò influenzà tutti i membri di a famiglia o esse trasmessi solu da a linea femminile o masculina.

Signs di una curda generica nantu à a linea femminile

In ogni casu individuu, u sporcu pò esse manifestatu in modu diffirenti, ma, in generale, ci sò parechji prughjetti incontratu frekwenti:

  1. Parechje persone in a famiglia anu da prublemi seriu cù u sistema nervu.
  2. E mòri mori precintani è morti antinaturali.
  3. Un signu cumuni di a maladizzione - i zitelli ripetate u destinu di i so parenti, cum'è si a so vivi d'esempiu.
  4. A prisenza di e malatie cronica, spessu infertilità.
  5. Tutte e donne in a famiglia ùn pò micca normalment fà rilazioni cù l'omi è spessu seguitu solu.

Cumu sguassà a maladizioni generica nantu à a linea femminile?

Per falla di spoiling, pudete turnà à un magu veru o psiquic, ma ci sò rituali chì pudete cunducerete propriu. L'effetti hè cunsideratu un ritu chì hè chjamatu "pumata Paradis". Prima hè bisognu à piglià una foto di a famiglia sana, imprintla è aghju nantu à una settimana in a Bibbia. Allora pigliate u ritrattu, chjama a chjesa di a chjesa è leghjite e pricure chì sò cunnisciuti, per esempiu, pudete ancu "u nostru Patre". Dopu quì, leghjite l 'intrigue: tri voti l'eliminazione di a malidizioni famigliali:

"Ti supplicu, Ghjesù Cristu! Benedisci ancu i servitori di Diu (nomi di parenti), cuncernate l'aiutu è a prutezzione! Eliminate da noi i sfamatori scuri di i nemici! Amen ".

Allora pudete andà à a chjesa è di candele per a salute di tutti i parenti viventi, è poi lea u preghje nantu à a rilevazione di a maladizzione. Pudete leghje sta preghiera:

"U Regnu Celestuu, u cunsulatore di l'anima hè veru, Sò l'Unu in tuttu hè, è tuttu hè cumprinatu da a vostra vuluntà. Sò a Luminaria immortale, u Munnu eterna, è u tesoru di i cori di i devoti chì li dà vita. Scambià in noi, neci da trà i pezzi, pour à u mondu per mezu di e tazzi di i vostri figlioli innermosti, cuncetta l'speranza, u pirdunu è a salvezza à tutti quelli chì invettenu à u vostru nome. Amen ".

Quandu vi vene casa, hai bisognu à tufonà un torta cù pezzi. Hè impurtante durante a coccia à leghje sempre a preghiera è dicenmu sti paroli:

"Sugnu un pezzi di paradisu. Amen ".

I pasticcini prestiti sò alimentati à tutti i parenti.