Spell on Money

Sicura chì i soldi ùn hè felicità, ma, vede, senza a so presenza, hè qualchì tristu. A felicità, forsi, hè di capaci di gestisce u soldi, è ùn mancanu micca di fà mancassi locu. Eppuru, cumu per capiscenu a gestione si ùn avete micca à u mumentu? A quistione torna difficili, ma, crede à mè, per avè per avè, avete bisognu di sviluppà un sistema di trattamentu currettu: u movernu ùn vole micca solu u cuntu, ma rispettu.

Quandu i soldi sia bisognu ...

Prima di tuttu, avemu discurutu di situazione chì un corpu per i soldi ùn hè micca utilizatu per micca invistisce quarchi cosa per fà un profitu, ma in casu, quandu a rimborsu di una certa quantità da una fonte indeterminada pò ancu salvà una vita. Cusì, ùn utilizate micca u spiegamentu forte di u dirittu per u sviluppu di cummerciale. Hè statu creatu solu per situazzioni critica, quandu ùn averebbe nimu per piglià a quantità dritta di dirittu.

Primu tracciate un cìrculu cù u fisicu annantu à u pianu. Pettite 2 veli verdi in quì è pianu pianu. Pundu una tazze entre e candele, preparanu una buttiglia d'acqua sante. In u to pocket, mantene 10 coins per 1 rublu / euro / hryvnia, etc.

Pouring water à u tazzu, dittu u seguente:

"Dacciani i bagnu, fate chì i soldi venenu à a mo casa, finu à ch'e aghju fillutu u bagnu cù l'acqua.

Dopu questu, pozzu una muntagna in l'acqua è dopu ogni moneta, leghjite una sola frase da l'ortugrafia chjaru:

"Vulendu a ricchezza,

Vulete bè successu,

Aghju felicità,

Vulendu a oru

Ju vulete argentu,

Guandu abbundanza,

Vulendu a salute,

Vulendu aiutà,

Ju vogliu chì i soldi vinianu à a mo vita,

Vulendu tutti questu, è cusì hè!

Si lasciemu e candele scorcheru finu à a matina. In a mattina, cù l'acqua da a tina, scuzzulate i rinculi di a to casa, è vende l'acqua rimanente in u minimu. Coins sò disposti nantu à u canale per un ghjornu sanu, perch'elli assorbanu l'energia di u Suli, è à a sera piglia in u piggy banku. Per fà u travagliu di soldi per voi ...

Avà chì a so crisa hè finita è l'urtugràfitu predilettu hà aiutatu à esce da a situazione finanziaria crìtica, puderanu cumprenda successu monetariu in a vostra vita. U spellettu dopu per a furtuna è di dirittu hè cum'è un affari di amore cun amanti. U soldi ùn cuminciarà micca solu per voi, cumminciavanu à travaglià per voi è tendenu a crisciri. Questu hè una cuspirazione per u big money, perchè stenditu chì ùn fate micca ancu trà e populi più vicinu.

Per fà u rituali hè necessariu in una luna llena, à a notte, perchè nimu ti virianu o vanu à sente. Avete bisognu di una munita chì ti piace. Andate à a finestra è à a luce di a luna pigliate a munita in a vostra diritta, trasfurmà cù a parti di a manu manca u purtonu in un cercolu, in sensu urdigna. Averete trè volte i seguenti conspirazioni:

"Vaig à a barga per un mercadoru,

Turnu in un falceru cù un bonu cumpagnu,

Aghju purtatu un tesoru,

Diu cuncede tanti soldi,

Perchè ùn ci era nunda in pusà.

Amen, Amen, Amen. "

Prima di cunghjugià e soldi, visualice ciò chì vulete, pensate di l'abundance è di a ricchezza. Ma dopu avè lettu u lussu, allibberu u desideriu è ùn l'imprizzanu. Lavute a manu in acqua salata. Sfrancate a munita è un mesi (a vigilia di a luna sulla pienza), passene.

Allora, in a luna di prossimu, ripetì u rituali cù una nova munita, chì deve passate novu, è ripetì à queste ogni mese.

Un ortugrafia simplice nantu à soldi

U ghjornu spéciale magicu per i soldi hè adattatu per quelli chì sò stranguli à u tema di rituali è scary bisse à i spelluti in u bughjone, luna china. Questu hè una cuspirazione per i principianti, ma, però, hè assai fruttìvule. L'unicu "ma" - à u testu chì tù avè intesu, avete bisognu di piglià à seriu, crede è capiscenu ciò chì dite, è vede cum'è visualizà è assai dispostu à dumandà. Ogni vota quandu avete datu un cambiamentu in una buttrega, in un mercatu, in una tenda, dicenu u seguente:

"In a vostra billetta sò i vostri soldi. Ci hè u vostru tesoru, servitori di Diu (nome), tesoru. Cusì sò. Amen, Amen, Amen. "

Invece, a più hè chì u testu ùn hè micca difficiule di ricurdà da tuttu, ma da l'altra banda, hè più diffìcilu di pronomi è d'aghjurnà à u flussu di u cash.

Luna è Monete

U più forte per i soldi si passavanu nantu à a nova luna è di a luna crescente. A ragiunata hè simplice è ovvativu - vi vulete aghjunghje soldi à a vostra billetta, travaglià nantu à a so attrazioni quandu a luna si crede.

Per u prublemu vicinu avete 12 monde di u doru. Ùn hè cusì impurtante hè u metalu da ellu sò fatti, cum'è u culore di a ricchezza.

Cù sti muniti in a manu, partenza à meziornu per a strada, apre a palma per quessa chì e muntagne sò lumi da luna. Diciè u testu persunale:

"Tuttu chì vive è crescenu - da a luz di u sole, forza regula, è soldi è ricchezza - da a luz della luna. Avete, mo mo soldi, cresce in i mo butchje, multiplica, aghjunghjenu soldi in a vostra billetta. Avete, guardiamo, esclava di Diu (nome), arricchisce, venite à mè, chjamete i to parenti. Sì, venite da passà, cumu si dice. Amen ".

Dopu quì, tenendu i monti in una palma à cumpressione, vai in casa, è oculanu e muntagne in a billetera.