Corona di celibbu - signalli

Parechji donne sò sicuri chì a ragione di a vita privata falluta hè magia, o più bien, in presenza di una corona di celibbu. In a maiò parte di questi l'opinione hè aggradèvule, è a suluzione hè di guardà tutte in un altru area. In l'opinione di queste psiquicelli, un poghju di donne anu un problema. Per capì ciò chì a solità pò esse, valuta à comprende i simboli di l'esistenza di una malidizioni.

Caratteristiche di a corona di celibbu

In generale, ci sò parechji tippi di tali dannu:

  1. Psicologicu . Piuttostu spessu, un problema hè per i scherzi è e persone cù cumplicate.
  2. Magicu . In questu casu, i ragiuni di a corona di celibatà sò l'influenza di a magia negra. A vittima in questu casu ùn hè micca attrattu à u sessu oppostu, è risparmii seri difficultà à truvà l'altra parte.
  3. Famiglia . In questu casu, a persona riceve a corona à u nascita. Hè necessariu di guardà è analizà a vita persunale di a mamma, a nanna, etc. Ci hè una probabilidad alta chì, se a vita persunale ùn era micca arranughina, u risultatu pò esse identicu.

A funziunalità di a curuna di celibatà in a ragazza pò esse attribuita, difficultà à cumunicarii cù u sessu oppostu, un sensu constantu di solitude, depressione prolongata è altri prublemi. A prisenza di sta malidizioni pò esse evidenza da prublemi in u funziunamentu di i duie chakras:

  1. U sicondu. Hè situatu quasi parechji centimetri sottu u zuccunu è hè rispunsevuli di l'energia sessuale. Sì chakra ùn hè forti, a donna pò spirimintà frigidità, prublemi cù i genitori, è di menstruazione dolorosa.
  2. Quarta. Hè situatu à u centru di u pettu, per quessa hè chjamatu cardiac. Stu centru d 'energia risponde per l'amore. S'ellu ci hè un pirtore in questa parte, invece una donna pò esse lacuzzatu di u dulore in u cori, costelli, etc.

Un signu chjaru di a corona di celibatariu in e femine hè trà e filu di u matrimoniu . Hè situatu nantu à a doppia di a palma sottu à u dito. Se ùn si pò micca dispunibili, ci hè un riscu seriu di danni. Un altru simbulu, indicannu u danni - l'anellu di Mercuriu, chì hè una linea chì cullighja a basa di u dito.

Cumu sguassà a corona di celibatariu, scuprite i segni evidenti?

Ci sò parechji riti diffirenti chì aiutanu à ridderà di spoor. Parechji di elli ùn ponu esse realizatu senza l'aiutu di magichi o psiquiatri, ma ci sò parechji alternattivi per l'implementazione.

Rite number 1 . In presenza di una maladizioni "faciliata", pudete fà u rituali cumpletu. Hè necessariu per ellu avè astres bianchi. A megliu si pudete cultivà t'hè. Inutili, avete bisognu di cumprà da u vinditore di u sessu oppostu. Divide u bouquet in 3 parte. Unu di elli à pusà in a so stanza vicinu à u lettu, è l'altri dui dà un omu è una donna.

Rite number 2 . Pudete eliminà a corona di celibatà cun l'aiutu di e forze di a chjesa. Andate à u tèmpiu hè solu cù una mente aperta, senza alcuna negativa. In a chjesa, assicuratevi di ricurdari tutti i parenti è prege per a so salute è una vita felice. Purtate candele per a pace di i pècure erate. Va a l'icona di u so anghjulu di guardianu, li dumandanu aiutu per ridivà di a maladizzione.

Hè ricumandemu d'accede à a cunfessione è à u sacramentu. Sì tuttu hè fattu bè, è più impurtante, cun un core purettu, prestu prestu a cambià a situazione in a vostra vita persunale.

Rite numero 3 . U rituali devi esse spentu nantu à u ghjornu, a data di quale cusì cun l'anniversariu. Andate à u mercatu è cumprà nimu da a ropa, 3 candileri di a chjesa, è ancu avè bisognu di sante l'acqua. A 12:00, scuzzulate cun l'acqua, mette nantu à una nova cosa è chjama i candele. Prima di vultà u specchiu, è cogliu a testa cun un pezzu vecchiu. In vista à u specculu, dice questi parolle:

"Eccu, schiavi di Diu (nome u vostru nome), in una rifarenza solu cun ughjetti tristi, labbra tristi. Librare, Mamma di Diu, à u to servitore (nomu) da a corruzzione, u malviziu, solitario, dreadful, strange. Ùn vogliu micca celibatà, per soffre solu. Dahl U Signore di ogni criatura hè un paru, è noi tutti i criaturi di u Signore. Nimu ùn hè sola, ognunu in a famiglia (cù a famiglia) hè. Dà ancu a mia di Diu, a felicità per sapè, per vive in parechje.

Elimina u speculo è leghje 3 volte, "U nostru Patre" prima, è dopu "Vèrgine di a Vèrgine, si ralleghe". Eliminate u fazzulettu, fretu a so faccia, attaccanu in un corpu, uttevanu questi paroli:

"A corona trasmessa, nucchiana, perdiu. U node perdiu, mi, (nomu), assicuratevi ".

Salute è si abbandunate un fate nude. Hè impurtante chì nimu vede stu sensu. Quandu vene in casa, lavenna cù l'acqua sante, abandone l'articulu compru è, se stà possibbili, dà à una persona chì hè familiar.