Cooling against un opponent

Molti donne, dopu avè sapè à a tradenza di un amatu, ùn rinunzianu è si praticanu per a so felicità. In questu casu, pudete aduprà indipindente u fruttu à u rivalu, chì aiutà à reduie u sensu. Ci hè parechje parechji riti chì avè acquistà u risultatu dumandatu. Hè impurtante di crede in l'accanta magica è di ùn dettiru à qualcunu di u rituali.

Cumu fà un friddu à un avversu?

Unu di u ritimu più efficae compone di duie parte. A prima metta hè di un omu è implica a preparazione di una tradizione spagna. Hè ricumandemu per sceglie u platu più piacevule, mentre cocchi nantu à una pignata o frittura di cache sanu di sta tinta:

"Vince, senza benedizzione, andaraghju, ùn pasà micca per mè, micca da a porta è micca da a porta, ma da tutti i camini suttalati. Andaraghju versu u mari-oceanu, aghju trovu una peda blu, è nantu à a petra, l'arraggiata si trova cù Leshovitsa, Satanatu cun satanica, è acqui cun un cricket. Sò davanti à e so sporta, si stanu vicinu. I battè, morda, aiutate, è ghjurà. Allora ti (u nome di l'omu) cun (nomu di a donna) di u mondu ùn avete micca cunnisciutu, disputarà, ghjurà, è andate cun ellu è ùn cessà à esse cunnisciutu. Chì ci hè dichjaratu chì vene da passà.

A donna ùn devi mancu e manciari, ma u so amatu hà bisognu à esse alimentatu.

A seconda parte di u fretu nantu à u cumpagnu implica un ritu putenti. Sicondu l'infurmazioni esistenti, dopu chì a patrona pò fughjesi da u sognu. Per a ceremma ci hà bisognu di sapè u nome è avete una foto chì vi pò piglià, per esempiu, in i rete suciale. Avà bisognu di pisci frescu, chì vale a pena cumprà in a mattina. À a sera, aghjunghje, aghjunghjenu a testa è fate u pezzu nantu à a photo, nantu à quale avete da scrive u nome di u contrariu. Dopu questu, avete leghje u plotteru:

"Stu pescu ùn tenia cuda, senza vuccata, è capu, fine è cuttura. U mo rivinore (nomu) vi piglià u cum'e vogliu, cum'è volta di u pesciu questu cantu criscinu, cum'è e ghjudizi finu, cum'è l'ochji aperti. Finu finu à quì, ùn era micca felice, ùn avè u so amori (u nome d'un omu). Ciò chì hè dettu, sarà vera. Amen ".

Hè impurtante di rializà u rituali , se ci hè un 100% di fiducia in l'esistenza di un rivalu. Hè ricumandemu chì duie parte di u rituali si rializeghja in un ghjornu.

Forti frastata contru u rivalu

U ritrattu simplice, ma efficau devendenu cunnisciutu solu u marti à sera sola. Hè impurtante chì a luna era visibile in u celu. Perchè u ritu hà bisognu di cumprà sali di pepite. Pigliate a papaveri è, guardà u satellitari di a Terra, dicenu cusì cun cuspirazione:

"Trenta trenta codati sò vint'anni, portanu trenta trinè pedagogichi, facenu un poppis à a porta, vi malaraghju u me rivali (nomu) cù i so beccu. Macu questu ùn rinfriserà micca, guarda a me è a mo casa, pruteggià i rivali, mantene a felicità di a famiglia. Eppo cresce trenta-trè pedegri, in u mo umbrà, chì vulete distrughjenu a mo felicità, ellu tutte e pedi. Cusì sò. Amen. Amen. Amen ".

A papaveri spermintata hè devuta nantu à u limitu per chì l'omu deve cammellu nantu à ellu. Repetite u rituali hè ogni marti per un mesi. Dopu u primu ritu, serà pussibule di vede cambiamenti pusitivi.