Argilla di fumà

U fumu hè u spaziu malu più cumuni. Scaricamentu di questu hè difficiule solu, perchè e piacè accunsente assai, solu per esce da i cigarettes. Dopu à a so aspettu, i rituali speciale sò stati utilizati per questu scopu. Immediatamente devenu esse firmatu chì e conspiracies di u fume ùn anu nisunzu consegni, postu ch'elli si rifiriscinu à magia bianca . Rituali di cunducta solu s'ellu vulete ridivà i malascimentu è a credulità in un risultu pusitivu.

Conspiracy contra fumà in luna piena

Un ritu efficau pò esse realizatu per una persona amatu chì deve esce. Accantu à a mezanotte, piglià da u pacchju un cigarette è ottene sete formi di tabacco. Purtate a bocca è leghjite sta cuspirazione:

"U tabacco, in u giardinu in giardinu, u male dope!

Cù quantu site (imyarek) capu inculcatu,

Cù quantu sangue da quellu ciucciu!

Ùn hè micca nuvellu novu - vi scurdate di sempre per sempre.

Dopu avà ùn avete micca amà,

No dolce è micca in tuttu! "

U tabacco impiegatu deve esse spuntate in una cammisa chì si trova usata constantemente da un fumadoru o l'utilizanu altre vistimentu. I primi risultati ùn devenu esse micca prima di una settimana.

Conspiracy contru l'affittu

Sì ùn ci hè micca bramatu di manera ridutta di un bellu costumane, ùn hè micca valenu à fà u rituali, postu chì ùn hè micca travagliatu. Hè necessariu di preparà una candela, un embiu in quale ci deve esse esse 12 cigarettes, è quantu assai paghjoli di manzano. Hè bisognu à esse preparatu da prima per chì sò parechje in longhi è grossità à i cigarettes.

Chjama a candela è intornisce e mannanu i rami di u mele, dicendu cusì cusacatura per u fume:

"Aghju risparmià prima cresce, andaraghju nantu à a strada per un bellu pezzu, benedetta. Dopu un vastu campu, fora di un densu fureste hè un pilastru in l'intramuntenazione, nantu à a colonna chì u diàvule s'assetta, à mè queste parolle li dici: "Quale mi dà u tabacco saluti forte è l'oru puro, guariscendu". Diceraghju: "Perchè ùn sò micca dettu à fuma l'Ortodoxia, ùn aghju micca pigliatu più, pigliate, maladisciute, tutte e mo tabacco hè in altru, ma u tabacco forte, aghju piglià a salute di u servitore di Diu (u mo nome), è cumprà l'oru per i zitelli è mè" .

Quale hè chì mi lamparà u mo parolle, ma da u diavulu ti piglià turnà da u diavulu, di quellu chì hè male tuttu ciò chì era statu rimannatu. A mo parolla hè forte è a vulintà hè forte. Amen ".

Allora da u pack, piglià un cigarette è lentamente passà sopra a cannila, dicendu queste parole:

"Pìglia u diabolu un tabacco, ma dàcenu ciò ch'e prummende."

U passu prossimu hè di scurdà u cigarette in quantu à a meza è pusendu un vilu in mancu in u pack. Repetite u prucessu finu à chì tutte tutti i piazzi sò rimpiazzati i cigarettes.

Per riflettà u risultatu di u ritu, hè necessariu di fà un amuleto especial. Pigliate e fascimentu di rampi cunghjuntini è iate cù un filu. Hè impurtante d'attaccà u nuddu cumu possu. In questu, dicerete cusì cun cuspirazione:

"Quandu i dòdeci figlioli di Ghjacobbu stanu sopra a tentazione, cusì a mo parola è a mo vulerà, Amen.

Un amuletu prumessu chì deve esse posti ogni ghjornu. Quandu ci hè un desideriu di fumà, avete aghjustatu in e so mani e repite a trama.