Argumentu à u maritu

Per i donne, hè assai impurtante chì a so famiglia hè cuntenta, per a prutezione di parechji problemi, pudete aduprà aiuta magica. Parechji sò interessate à ciò chì facenu per fà un maritu per voi una donna, stà imprudendu è in altri situazione, i cungiuri aiutanu. Hè impurtante di utilizà a fe quandu ci hè una creazione unshakable in un risultatu pusitivu, perchè in a presenza di dubbiu, nunda ùn succede.

Conspiracy per chì u mo maritu ùn cammina

Molti donne anu un forti teme chì u ciuciune pò cambià è per pruteggià a so raghjone cù un prublema, puderete duverà un ritu simplice. Per ellu hè bisognu di preparà dui chjusi di a chjesa fissa è parechji pilastri di u maritu, per esempiu, presu di un pente. Avete da guidà u rituali solu. Chjama a candela, è da quì, in a flame di una di elli, creme u capelli è assicuratevi di cullà e cinea. Dopu quì, dì chì e parolle sopr'à a candela:

"Quandu u focu di una candela grazia u ghjustu, u piu di u mo amatu, u servitore di Diu (u nomu di u cônaturu), permette à tutti i pinseri d'incontru di a so ghjustizia contru i mio rivali. À u so core ùn si sbattì in u pettu à a vista di l'altra donna, ma solu à mè era sognente è di casa aspirava da ogni distanza distante. Criddà, u focu ghjustu, i so wishi sò lecherose in ellu è ùn lasciaranu micca scappari. Comu una vela sdru si funnu è chianci, perchè, u mo amatu serà sempre per mè, u Slavu di Diu (nomu stessu) per esse avutru. Vi sparghjeremu cun voi longu è felice, in cunfidenza tutte l'altri. Amen ".

Repetite a trama è sopra a seconda candela, è appressu, lascia è oculte a cinder in u closet trà e cose di e cose. E cuglie anu aghjuntu à l'alimentazione preparatu per u cuniatura.

Conspiracy per chì u mo maritu ùn ùn beie

Per disperse di i boni disfuntanu , hè necessariu di fà un rituali, ma si deve esse ghjustu à sicretu da l'altri. Andà à u boscu più vicinu è racugheghji e branche per una scupa da l'arburi di u genetu masculinu, per esempiu, quarchu o astru. Hè necessariu di cumincià u rituali solu, hè impurtante chì ùn ci hè nimu o animali in a casa. Prestu a scupa casa per scunvià ogni rùbbrica, è poi, è u pianu. In questu, dicerete cusì cun cuspirazione:

"Coglie, alberi verde, forte è fragrante! Ùn pudete micca vede u soliu d'oru da l'ora, ùn puderebbe spuntà, ùn murenu micca senza fogli. In u paese duvete un lampu luncu, è u servitore di Diu (u nome di u maritu) ùn vi manca un lupu nantu à u vinu! Per sempre è sempre, Amen!

Dopu quì, cullini tutta a spurtiva è, cù una scola, scava dopu a casa. Quandu a fascia s'arrizza, u ritu cumenzarà a travaglià.

Argumentu in un maritu, perchè vulia e amò

Se un omu hà cessatu di cundivà à a so muggheria, hè pussibule attraversà un rituali infertili, per a quale hè necessariu di piglià a calzature di u maritu. Utilizate u mutandine nìvuru chì l'omu vi purterà dopu u rituali. Per fà u rituali hè necessariu u luni, u mumentu o u venneri in u piriu di a Luna di creazioni à a sira. Quandu u sponga dorme, pigliate u mutandine in a manu diritta, è in a left - a chjesa di a chjesa lampata. Andate à a finestra è rende trè volte quì parolle:

"Oltre i boschi, l'acqua hè grossa - micca terri, ma l'internu di a donna. À l'altra parte di quessa l'acqua ùn ci hè una isula, è in l'isula un pilastru ùn hè micca ghjustu, finu à u celu. U sole si sparse luminoso. Chì venga a divintà a vina di u Servitore di Diu (nomu) ancu caldu, u mio vucabulu risate u mio corpu biancu. Parolle - turnkey, lock. "

Dopu quì, croce, basgi è extinguisce a cannila. Povete ropa nantu à u vostru maritu, perchè certamenti putere nantu. Dopu à quella, u ritu inizià à travaglià.

Conspiracy per chì u maritu ùn si ne và

Hè necessariu di piglià dui filamenti idèntici è i mette à u lugliano sottu a rugna. Hè impurtante chì ùn sò micca visibule. Allora dice questi parolle:

"Cumu pudete cresce sta cruci,

Allora vi va a marchjà, perchè vi vene.

In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen ".