Cool yourself

Parechje persunanti facenu a situazione quandu u capu capisce chì a rilazioni hà digià stata addivintata, ma i sentimenti ùn sò micca partuti. In questu casu, u friddu vi aiutà. I rituali senzeli faranu possibili à rende senza ferisce e rilazioni è cumincianu una nova vita. Hè impurtante di seguità tutti i regule, postu chì u ritu pò avè cunsiquenzi negattivi.

Cumu aghju cool myself?

Perchè a lapel hè purtata da ellu stessu, ùn pò micca esse cunsideratu magia negra. Ci si deve esse cunsideratu chì u ritu attrae à e forze scuru, è si ùn avete micca prutegà capunanzu, chistu pò causà consegnevate micca. Hè necessariu di andà à a chjesa, mette trè candele à qualsiasi icone è leghje e preghje: "O nostru Patre", "Raligràte, Theotokos", "U simbulu di a fede" è una altra prichera à a vostra patrona.

Per gastà a lapel nantu à a luna menzu in ghjorni adattate per u sessu, questu pè e donne hè u mesecenu, u vennari è u sabatu, è per l'omi u restu. Hè pruibitu di rializà u fretu nantu à u vostru, se l'amuri di l'amore hè stata utilizata prima. Hè impurtante di fà u rituali, quandu era una siparazioni, ma i sentimenti più penzi in seguita. Pigliate a chjesa di a chjesa è u capeddu di questu è l'anzianu amanti. A primu notte dopu a luna piena, pusonu duie candileri, chjama è chjama ogni ciamatu in a flame. Dopu qualchì minutu, alluntanate i candele è lascia finu à a notte dopu. À a mezanotte, dissiru i candele à una distanza da l'altri è di chjudarà di novu. Repetite queste azzjonijiet da sette ghjorni. Hè impurtante chì in l'ùltima amica, i candele ci erenu cumplettu. In a matina impregnerai a cera restante in un pudutu è u lamparaghju in qualchì benessimu, dicendu queste parole:

"Ùn vogliu micca più l'amore per questa intriga

Ùn vogliu micca nuvuli senza nuddu più.

Avere da esse liberu

Seraghju sempre per sempre

E si mi vogliu - da puderebbete decide qui d'amore

E calu calviri u mo core

In questu u Signore Diu, Ghjesù Cristu, hè tistimone per mè! Amen! "

Se u friddu stessu hè correctu, ùn ci seranu micca cunsiquenzi. Inutili, u soffrenu pò aghjustà è l'aggressione è l'odi di l'antichi pòrtanu.

Cooling from the opponent

Per avà scurdatu di una altra donna, pudete fà un ritu semplice. Per questu ci hè bisognu à avè una foto, un pacchettu di salitu, trè candelas, una tela, una tela è un filu di lignu, tutte neri. In a stanza duva u rituu sarà postu, ùn deveria micca esse dispunibuli elettroni. Posa una tavula è una sedia à u centru di a stanza. À una puntata di a matina, entra in a stanza è faciule u salinu à u tavulu è l'anzianu. Fate tuttu in sensu urariu. Quandu hà intristiatu à u circhiu, hè pruibitu à fà lascià finu à a fine di u ritu . A tavula hè stata cun una tela, mette i candele in un triangulu perchè e dui sò à a distanza è a terza hè più indetta è puntu à u nordu. Chjama a candela in u dizziunariu. In un colpu prufunditu, fate un colpu, in cima di u sali silenti è a vista di u rivali faccia. Allora dicenu queste parolle: Quand'e aghju erettu, da u mo coriu vutannusi, perchè ùn avete micca esse cun ellu, ùn u mancò, ùn vulete micca brusgià, dà tuttu u sensu di u salitu. Salt - solonitsa, sì a mo sughjura, l'amore (u nomu di u cumpagnu), piglialu, cresce u core è l'ànima. U salitu di u sentimentu hà assorbutu, (u nome di u rivale) a paese sapi. "

Pour un salottu nantu à a photo. Pigliate una figura di u vostru pusitariu predilettu in un tastu, ma facemu, dicendu sti paroli:

"U mo benamatu, caru, ùn hè micca cun voi (nome di u rivalu),

U Signore hè un servitore di Diu,

A sensazione per turnà a spalle, l'amori per a enfasi,

Ùn aghju micca a prutezione di u desideriu di scupraru, nè di carenza, nè inclinazione, nè u cori di u core, finu à a fine di seculi.

Chì u ghjacciu di a vostra cunnessione cù u so turnu,

Oh l'indifferenza è u friddu sarà pienu. Cusì sò.

Ci hè ancu un salottu nantu à a cima. Puderete averà u tecido per fà una cosa sembe un envelope. Amu cù un filu è scavà più in paese:

"Chì ci hè risolse, ùn hè rinatu rinatu, di u mondu di a vita per sempre turnà.

U ritu stessu hà pussutu un poderilu spéciale si intarrà u bonnetu in u cimiteru.