Amori Parmetti

Privoroty - ùn hè micca u modu più nobili per cunquistà è mantene un omu successivo. E donne chì decide nantu à un tali attu ùn anu cuntu chì, in fattu, quellu chì fascinate ùn serà mai u stessu, è, probabbilmente, avè acquistatu u schjettu desideratu, anderanu immediatamenti l'interessu.

Ma ancu, per fà una cuspirazione d'amuri hè u dirittu u dirittu moralu è a respunsabilità, è, per consensus, a sfurtunione di quellu à quale site chì vulete. I conspirazioni d' imaghjini più antichi anu imprudatu per articuli improvised - alimenta, acqua, sangue mensu.

Argumentu in una pumu

L'Apple hè un fruttu magic magic. A so aura hè cumpostu di a prima mancanza di u mortu. No sorpresa, ci sò assai parcorsi d'amore in una mela.

A più simplice hè di piglià una pumu, di cutà a meza, puliti u core. À un pezzu di carta scrivite u nome di u vostru vostru valore potenciale, mette in pettu, cuntattà i dui ananas di a mela. U fruttu finitu deve esse ligata cù fille di lanzii forti è dite u testu magicu:

"Quandu sta mansa s'assitta, allora u slave (a) di Diu (u nomu in burru) si s'assicuta nantu à mè (u so nome).

Pose a manzila in u sole per fà sicondu solu, è micca putente. Per aghjurnà u prucessu di "siccà u vostru servitore" ùn valenu la pena cun l'aiutu di un forno, un forno di microondas o un focu. Serà peorissimo, avete digià pruvatu cusì duru, oghje u tema da natura.

Per i prudutti

A manera più faciule hè di fà una trama d'amore per l'alimentariu. Ma per questu, avete da esse accessu à l'"alimentazione" di a vostra vittima. Attentu chì no so altru gustu i vostri dolci. Pudete parlà nisun cumu cun u testu:

"U servitore di Diu (nomu di l'omu),

Satisfyete a vostra fami cù l'alimenti,

È esse sempre da u mo maritu (nome).

In u nome di u Patre, u Figliolu, u Spìritu Santu,

Avà è sempre è sempre è sempre. Amen ".

Nantu à a cannila

Se vulete brusgià à l'ochji di un dolce è ùn estenderanu micca u focu di l'amore, leghjite l'arcane di amore per vela. Per fà questu, avete bisognu à pusà a so scazzetta nantu à una candela ardente, perchè chì a flame hè à u livellu. Aghjust'onmu lettu:

"Vogliu (nomu) mi circundanu a me manera, per mezu à u focu, traversu a cinea, à traversu l'aria è u ventu. A (nomu) mi vede in ogni locu - nantu à l'acqua veloce, nantu à a terra fridda, nantu à neve è nuvuli. In u so caminu è a so casa, in u campu aperto. Appressu cun ellu, vicinu à u corpu vinu, cù sangue frescu, cù boni pinsamenti. Amen. Amen. Amen ".

Nantu à l'acqua

Una custera d'amore in l 'acqua si fate successu, se hè una quistione di u vostru maritu o un cumpagnu cusì cun una tendenza à sensu devastanti.

In questu cunghjuntu hè bisognu à spituate in a so fàccia cù l'acqua.

Pour l'acqua santa in un vetru è mette in a bocca. Cù una bocca fina, camminamu intornu à a casa è leghjule u lettu di u testu, tenendu un vetru in mani. Tuttu chistu ha iddi avianu a fari di una luna piena.

"Saliva, saliva, andà da mè à u bassa acqua, pervece a libertà à u mo maritu, servitore di Diu (nome). Cum'è a ghjente ùn pò micca senza saliva è senza acqua, perchè tù, u servitore di Diu, ùn pò micca fà senza me (nome). A chjave hè in a bocca, a saliva in l'acqua, è u mo maritu hè sempri cun mè. In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen ".

Allora torna cù acqua, induve hè necessariu di spruvà u cussidditiu accidenti cù l'acqua da a bocca.