Cumu si sferisce di u patrone di u maritu per sempre - una trama

Ci sò e donne chì, dopu avè amparate di a traccia di u cunjunore, sò pronti per fà nunda per duverà tornu à a famiglia. Molti usu di ritimi magi, chì permettenu distrughjarru a rilazioni trà u maritu è ​​a patrona. Per esse u ritu à u travagliu, deve seguita certu cunsiglii. Prima, per leghje a trama hè nantu à a luna mintressa, postu chì tutti i ritimi purtate in stu periodu sò destinati à a cungigliatura, per esempiu, riducendu l'attrazione à u rivali. Siconda, avete bisognu di crede in l'azzione di a magia, perchè altri, ùn sera da nunda.

Cumu si sferisce di u patrone di u maritu per sempre - una trama

Per un ritu simplici è effittivu, avete bisognu di a robba di u cunjunore, chì deve bisognu di lavare à e mani, è in l'acqua restante pudete lavà i vostri pedi. Dopu à questu, hè bisognu di spurtificà micca innobtu in a strada sottu à l'arbulu di donna, per esempiu, un aspenu o un arbore di manca. Dopu à quessa, hè legudita una cuspirazione, cumu si dispensa da l'amata di u so maritu:

"Sughjemu, benedizzione, saldarà, travagliatu, da a mo casa, da tutte e porte, da l'ultima porta à a porta è di tutte e porticule à u mari bleu, seraghju amplamente felici. Ci sò doce fratelli, tutti quelli chì anu doce essenzi. Pienghja chjamarà i so nomi: unu hè malenconia, u sicondu hè seccu, a terza donna hè un affari beddu, u quartu hè u dachja d'ochju, u quintu hè un spartitu, u sestu hè un desideriu, u sestu hè un tormentu, l'octavolu hè un postu, u novu hè un durmiente, u decimu hè un avitu, l'undèimu hè u sangue caldu, u dodice hè l'amore fervente. Oh, diavoli dotze esposi, permette chì u schiavitu di Diu (nome) hè st'amatu sorpucitu, a mo mente hè ferita, a vocazione cuspiratrici hè sottupunata, affezionatu da ora, per sempre è sempre. Tù, mòglie, sentenu triste per ellu, per ellu, per mè, u servitore di Diu (nome), ellu missò, missed, gridò cun una voce alta, ùn pudia micca vintu senza mè per un secunni, fussi un secunnu, micca ghjornu per esse, micca una sola notte per passà: a luna hè chjara, o u sole hè russu. A matina dopu avè prendutu un pocu, u mo mente piglià u mio nome bored, missed, è gridò in una voce. Chì un altru figliola vede com'è una tigressa terribili, cum'è un fiery clock, cum'è un capelli, è aghju in u caldu in mezzu cù l'acqua, è in piendu siveru cù l'alimentu. Be, all my words, forti, forti, peghjanu. In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Avà è sempre è sempre è sempre. Amen ".

Cumu libri di eternu di u so maritu per sempre - un rituali

Per fà u rituali, avete bisognu di piglià una candela di culore morale, postu chì questu culore simbolizza u cooling senses. À a notte, chjama a cannila sola è scrivite u nome di u cantu è rivali in un pezzu di carta. Utilizare un scissors, cut the sheet so that the names are divided. Dopu à questu, crempendu automaticamente a chjama di foglie di carta è i mette in navi diversi. Hè impurtante chì dopu avè a cutà a parte cù i nomi ùn tocava micca l'altri. Duranti u caldi, hè necessariu di dichjarà cusacità:

"Arrusicà a vela chjave, burn, burn, amatori per u seclusion eterna. Piglianu tutte e so passioni è amore per voi stessu. Burn, burn, burn, forever divorced. "

Repetite e parolle finu à chì u paper viaghja in cinti è u focu ùn esce. Dopu questu, i cinti si deve esse tastati in parechji mani, andonu fora è dispeli u ventu in i bandei.

Un pezzu in un pinu per ridivà di un patrone

Hè necessariu per cumprà un novu pinu è aghjunghje à a robba di u cônaturu, dicendu cusì parolle à ella:

"Un pezzu hè novu, un pinnate brusgiatu, cun l'esclave di Diu (nome) in ogni locu, tene u mantellu, perchè ùn abbiate micca. Da u servitore di traccia salvatu, a so fideltà à u servitore di Diu (nomu stessu) salvatu. Quandu u servitore di Diu (nome) turnà da a so patrona una volta per tuttu, è viaghjà cun mè cun tuttu u cori è l'ànima. Scurdà di a so felicità è di l'alegria di a trazzera, ùn hà micca vistu u so rivalu novu, è tutte l'apparenza l'scurdassi. A mo parolla hè forte, a vulintà hè forte. Cusì sò.

Per via di u pin, u sposu, quandu si ncontri à e donne altre, vi senterà assai incunificate è prestu torna a casa.