Walpurgis Night - rituali

A Walpurgis Night hè una festa pagana, chì si celebra da u 30 di aprili à u 1 di maghju. Parechji credi chì questa ora hè una bruixa, ma in fattu l'Slavs celebranu u fini di l'invernu è l'iniziu di u periodu di l'estiu. A Walpurgis Night hè u tempu ideale per rituali, riti è cungiuri, è i sònnii vistu durante u periodu sò cunsiderati prufettichi. In questu ghjornu, pudete dumandà à e Forzi Aziunieri Cuntinuali per aiutu in l'esfera finanziaria, in a vostra vita persunale, è ancu e cose cumpagni rituali in bellezza. I slaves pensanu chì hè una festa di a fertilità, perchè dumandani à i dii per una bona vendita.

Ritu è ​​cuspirazioni per a bellezza in Walpurgis Night

In i tempi antichi, e persone cresciunu chì i erbe riuniti per queste festa hà un putenza màggica. Prima di quandu u soli sunu accustà à colpi rughju, chì ghjè usatu per falla i pocioni. Per fà u rituali di a bellezza, hè bisognu di metterà un cuntinuu di ruppu in a sera, o oghje u vostru da i pianti nantu à a vostra in a matina. Quandu u sole risalca hè necessariu, lavare a roghjunghja mette è dite a trama:

"Rocchiati benedizzioni, aiutatimi a me faccia ùn cresce.

Piglia u giaddu di a testa, Liscia a mo pelle,

Elimine l'arrugati di l'ochji, Dàtene bellezza è purezza.

Sognu di mo parolle, rializzaranu u me desideriu,

Da Beltan à Beltan, allargu u mo spell ".

Questa spellata hà una tremenda quantità di forza è dura duramente un annu finu à a notte Walpurgis.

Rituali e cungiura per i soldi in Walpurgis Night

Per attruverà u flussu di u cuntenutu à voi, avete bisognu à fà a ceremma à a mediane, per quale si pò piglià una candela di culore d'oliu, sei verticuli è nuvelli bianchi, è ancu u pinu è l'oliu di salitu. I candelli ci anu bisognu d'oliu è piazzate nantu à una tavula in un certu ordine: in u centru colpi una candela d'oru, allora affaccianu i vertichi è circundanu cù i bianchi. Accussì à a mezzanotti prumesse a candela d'oru, è dopu, in u uruguaise, u primu biancu, è pienu i candileri verdi. Dopu quì, tri vultete in ghjiru à a tavula è dicenu tali plotter:

"Quattru volte ghjovani andaraghju à u soldu, i soldi daraghju"

Repetite e parole quattru volte. Allora piacere un pocu minuti in silenziu è pensate à i soldi. Aprizzate i candele in l'ordine di ignizio inversa.

Parolle per attruvarà amori in a Walpurgis Night

Ci hè un ritu chì vi permettenu di disperse da a sulitudine è daveru un ànima assicura in a vostra vita. Per fà cunnosce, avete bisognu di truvà un arbulu crescente di culore di canna, u cane o rossa curling rose è rumpia di una ramu chì hè vicinu da a cima. Pigliate a manu è stendinu in l'est dece metri da l'arbulu incù u vostru ritornu à questu. Un ramu nantu à a terra ti distingue un cuzzu circa à 1 m di diàmitru. Si tene à andà à circà u livante, è cresce una razza sopra à u to capu chì ci tenete bisognu à a vostra manca, dite d'avè dichjaratu:

"À l'arburu in i boschi u mosche di u piobu - femine è masci in amore cun elli. Let me everywhere, una donna, aspittendu in amore cù l'omi. "

Allora poveru un ramu in u centru di u circhiu è, senza retrocede, vai in casa.

U rituali di l'amore per a notte Walpurgis "Àrbol di Maiò" hè assai populari. Avete bisognu di preparà un arbre in anticipu. Questu pò esse u beditu cù u saliciu, o pudete truvà facilmente un grande ramu. Hè d'esse decoratu cù cilesti di diversi culori, nantu à ognunu di quale unu deve esse un desideriu. U culore di a cinta hà un certu valore:

In a notte Walpurgis, avete bisognu à un arbre decoru o partiri nantu à una muntagna cù una ramu. Hè impurtante di fà u rituali in cumpagnia di l'altri populi. Tutti i participanti si juncenu i mani è ballà versu l'arbre o versione in u uruguaise, mentri dicenu un intornu di amore in Walpurgis Notte:

"Amuri prima di mè,

Amuri darrìatu di mè,

Love next to me,

L'amore hè nantu à mè,

L'amore hè sottu à mè,

L'amore hè in mè,

L'amore veni da mè,

Amuri veni à mè.

I love (love). "

A cuspirazione deve esse ripetuta trè volte. Dopu à quessa, hè bisognu di fà un altare altare di e petre è di decurallu cù fiori.

Per fà relazioni, pudete spenni in Walpurgis Night un ritu senzillu. Per ellu, pigliate dui stati di rossu. Unu di elli stete nodi, u nummiru di quale averebbe currisponde à l'età di u sappu, è à l'altru - quantità vechja. Allora aghjunghjule i filamenti cun l'altri è cumincià a lotterà i nodi finu à chì u filu si sparisce. Dopu à quellu chì l'aghjunghjenu nantu à u focu è dicenu à a cuspirazione:

"Per l'acqua pura, nantu à a terra nera,

U focu chjaru, in un ventu veloce

Da mè à voi, da voi à mè,

Da u corpu à l'anima, in u ghjornu è in a notte. "

Cignotti sò disprati in u ventu.