Cosa da fà in Net ghjovi per soldi?

Parechje bè chì u ghjornu in limu ghjornu sò solu cumu di lavare in a mattina, lavatu di e malatie è i prublemi. In fattu, questa festa hè assuciata cù assai tradizzioni, superstiche è rituali. Ci hè parechje peculiarità in Puru ghjovi, cum'è rituli chì cambienu u statutu di e cose in l'esfera di materie per u megliu. Ricurdativi chì tuttu ciò chì hà qualcosa à fà cù opere maghju solu se ci hè una fede indeversibile.

Cosa da fà in Net ghjovi per soldi?

I Superstituţii sò stati insicurati accussì, ma grazzi à l'observanza di e persone, è ancu sò soporta da l'opinione di i psiquichi è magichi.

Signs in Pure Thursday per soldi:

  1. Hè pruibitu à questu ghjornu per dà una persona un prublema, è questu ùn hè micca solu per i soldi, ma ancu cose in valori. Hè cresce chì, per quessa, una persona di pressu l'energia pusitiva di ellu stessu.
  2. Per attruverà soldi, in questu ghjornu, hè cunsigliu di riunioni e diverse oggetti in casa. Hè cresce chì cusì una persona serà assicurà a stabilità in a materia esferica.

Tradizzjonalmenti in Clean Di ghjennaghju, un pianu cun soldi hè lavatu, chì a persone crede chì questu modu aghjunghjenu energia di soldi. Pigliate un cacciatu chinu d'acqua, è tiraci un prugettu di muniti in questu, è po esse, dichjarete ste parolle:

"U dinaru, venenu - ùn traduce, crescenu, multiplicate micca, ùn avete micca l'inemicu!"

Hè ricumandemu per suppliisce a cuspirazione cù qualchi preghiera, per esempiu, "O nostru Patre". Quandu l'acqua hè sbuchjata, lavate i pavimenti, i finestichi è e porte cù questu. Allora pigliate e muntagne è i mette in a catina distanti, è vende l'acqua restante sottu à l'arburu.

Una altra tradizione di u ghjornu Puru hè di cuntà soldi . Hè necessariu di cullà tutte l'economii chì sò in a casa, incù maiori è muniti. Dopu chì sò stati countati. Hè impurtante quantu compie chì quantu soldi hè statu in Clean Thursday, perchè hai bisognu di fà quì trè volte: à l'alba, à lunch è à u tramontu. Hè impurtante di rializà u prucessu di recounting in solitude è in silence, perchè nunda ùn interferisce è ùn distraera micca. Pi cuntà i soldi hè forti, è quandu avete bisognu di nome un numaru chì finiscinu in "5" o "0", leghjite stu raghjone:

"Tyscha, sì pisciatu, si sei centu, in ogni locu u mo signore hà pigliatu. In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Avà è sempre è sempre è sempre. Amen ".

Pudete cuntene un ritu paganu chì pruteghje a situazione in a materia esistenti. Hè necessariu piglià una munita in cinque centesimi è parlanu, chì vi darà un putru pudore chì ti darà soldi à voi stessu. Solucia una munita in mani, lighjete nantu à quattru sette volte a seguente cuspirazione:

"In un campu d'oru, in una casa d'oru, in una tavula d'oru l'ídolu doratu hè intaglio. L'ìduli hà labbra d 'oru, l'ìduli hè denti d'oru. Da quale l 'ídolo piglià, L'oru ùn sarà micca trasfirutu. Aghju avvicinà à l'idolu d'oru, aghju veneratu l'idolu d'oru. Hè vale a pena un ìdolo, ùn hè micca swing, vale la pena, ùn si move micca. E cumu questu questu ùn hà micca diventatu questu idolu, Da chì a ricchezza ùn lasciarà micca e mio mani. A mo parolla hè firmata, u me travagliu hè forte. Stronger than stone, più forte di damasco. Cercuu e mo parolle, acchiananu e mio opere. Perdurà e chjave di u lock. Chì sia sicondu i mo parolle! Questu hè! "

Quandu a munita hè scritta, fate mette in a purcina è, megliu di tuttu, in un saccu fugliale.