Ritu in Russia

A storia è a cultura di u populu russu era furmatu nantu à parechji seculi. Duranti stu tempu, parechji riti è i costi erani furmati in Russia, è parechji di elli si anu survigliatu finu à questu ghjornu. Molti tradizziunali sò più o menu cunnessi cù a religione, ma avianu quarchi cosa in cumunu cù u paganimu. Per ogni stagione di l'annu, ci sò rituali destinati à ottene una bona vittura, attraversu a chiavi o u sole, è ancu avè contru à forze impure.

Ritu in Russia

Un gran numaru di tradizzioni assuciati cun ritu pagani. Per esempiu, pudete selezziunà u rituali di caroling, chì hè timatu à i santi. A genti andate circà e case è cantà e chjassi chjamati "carols", è mandonu ancu i so patroni diversi vugliosi disposti, per quali anu ricivutu cuncerta diversa. Un'altra famosa festa pagana, chì hè assuciata cù tradiziunali differenti - Ivan Kupala. Hanu fattu rituali in a notte più. Chjucchii estremamente chjucu eranu guirjiet di iri-maria-maria-maria è i lamponu cù candelli chjappu nantu à l'acqua per sapè à quale anu maritari. U ghjornu di Ivan Kupala, ci anu celebrava celebrazione a grande scala, piacìanu ballati e salta per u focu per purificà l'anima è u corpu di parechje malatie.

Ci hè ancu Ritu Maslenitsa in Russia, per esempiu, quellu ghjornu nantu à a tavula deveru certe eranu pancakes, chì personificàvanu u soli. Un attribighu indispensabile di u carnaval - un scarabeci, chì hè certamente abbruciatu, chjappà à pezzi è scattered in terra arable. Scarecrow hè un simbulu di u fini di l'invernu è l'iniziu di a primavera. Ci sò rituali in associu cù u battissimu, chì simbulizeghja u nascitu spirituali di l'omu. U rituu di u battèsimu deve esse realizatu durante u primu annu. Per ellu l'aligeri èranu sceltu, nantu à quale era attribuitu l'impegni seria. U zitellu era chjamatu chjamatu u nome di u santu di u ghjornu di u battèsimu. Dopu a rituali di a chjesa, una festa festiva era tenuta, assistita da tutti i figlioli.

Tradizzioni è e cerimonii di u matrimoniu in Russia

In i tempi antichi, i genitori hà selezziunatu pariglii per i so figlioli, è i novi anu vistu à vede un altru solu in a chjesa. Perchè a sposa preparava una doti, chì includenu vistiti, spugliati, ghjuvelli, etc.

Cashi familiarii in Russia:

  1. In a festa di a tola ùn hà participatu micca solu parenti, ma ancu altri abitanti di a cità. Era cumunitariu di preparà ancu per i poviri.
  2. A sposa hè una vestite bianca, cum'è un simbulu di farfalla à a vie vie.
  3. I novu spàrghjelati da u corru in quantu eranu ricchi è salutivi.
  4. A sposa fù rapitu, chì simbolizza a transizione di a chjera à una nova famiglia.
  5. I parechji cirugiavanu sicuru a sposa è u sposu cù caravane è icone.
  6. U sposu deve esse ghjuntu per a sposa in u trasportu cù i campanelli.
  7. Ransom era ingannatu in casu, u u sposu viaghja in casa solu quandu u rescanu era in più.
  8. À a festa, u sposu è a sposa sò stati assicurati à una tavola separata, chì si truvava nantu à una muntagna - un locker. A tavola era chjucata cù trè pratiche è u sali, u calan è u furmagliu sò stati pusatu nantu à questu.

Cerimoni funeraria in Russia

Tutti i ritimi assuciati à i funerali sò destinati à facilità a transizione di e persone mortu in u regnu di Diu. U difettu era vistutu di robba fresca è neta, mette in una cruci è cuparta cun vilu di funerali. U ritu principali hè un servitore funerale, ma ùn era micca impurtatu per suicidiu, è per e persone chì ùn anu micca riceve cumunione è confession durante l'annu prima di a so morte. Morti disputeghja ùn entruva micca. In Russia antica, fiori è musica ùn anu micca usatu in u funerale. Dopu à u pardunu era tradutu à a terra, invariabilamenti urganizzati un memoriale, ma era inacceptable per fà alimentà à a chjesa.