Conspiracy per allergii

Ogni annu a quantità di persone chì soffrenu per allergii aumenta. Per via di u cuntattu cù alergensi diffirenti, per esempiu, cù u polu, i citrusi è u polu, itching, runny nose è l'altri sintomi pò esse. Dopu à l'antichità, e persone utilizonu parechji rituali per sguassà stu prublema.

A trama di Natalia Stepanova da allergii

Per questa ritu hè bisognu di piglià una tagale in u quale u cètticu hè abbandunatu in a fossa. Pigliate a manu è leghje una cusirella di u curatori Siberiano da allergii:

U Signore disse à i discìpuli:

"Andate è aiutà è guariscenze". Dice ancu: u servitore di Diu (nome), venite, aiutà è guarì. Cum'è l'omu mortu ùn hè micca u dulore, No, ùn aghju micca in u corpu, Allora putissi essiri u travagliu di Diu è a parolla sana. Amen. L'altru cunspirazione da allergii Unitate u carnations in a porta è dicenu: "Vi puderete, u mo dolore è u dulore, Da a me porta a un longu viaghju". Nimu ti distrùvià a mo parolla, finu à un novu ughjettu entra à u mo umbrà. Amen ".

Dopu à quessa, una tavuletta ghjinida deve esse squandate a faccia dopu à lavà di 12 ghjorni.

Conspiracy da una allergii à un bucket

Una altra versione di un ritu senzillu, chì hè cunsideratu abbastanza effettue, è si deve esse realizatu nantu à a luna menzu. Per ellu, preparanu un buccu vacanti. Senza piglià i so ochji nantu à ellu, leghjite sta cuspirazione trè volte:

"Vaju, servitore di Diu (nome) à u fondu, vacante, à a bughjura vacante. Portu un vermu nantu à un ossu, nantu à una agulla è in una cima. Ci vò l'abbanduneghja in u pianu più, poveraghju a pesa, sciccarlu u mo zicchinu, fatevi pagà tutti i lacrimi, aghju piglià u rossu, aghju desfragmentatu di u mucus è ùn volte mai. Quantu biancu l'ossi sò, quantu sò l'urdinati, quantu pura u corpu, u parolle è l'ànima sò. Cercuu a chjave cù i mo parolle, l'aghju svoltu sottu à a tappa à u fondu di a terra, i cuprì cù fangu è poveru. Per tutti i mesi nantu à u bucket unu. Amen ".

Dopu quellu, spituate trè volte in un buccu dispostu. Cundela cù un tinte è intarrà in u pianu in modu chì l'acqua ùn pò micca intrudottu durante a piova. Tutte l'azzione pò esse realizatu di notte, è di scavà in un bucket in a mattina in un locu desertu.

Una trama per una allergià in un zitellu

Un ritu chì utilizava una mistura a base d'erbazi hè statu populari da i tempi antichi. E persone cridètenu chì e forze di a natura pò liberà tutti i morti. A ceremonia deve esse guidatu da a mamma di u zitellu. Per ellu, preparanu un pocu di grass seccu, chì assai chjamanu "cecità di a nuttata", è ancu a listessa casca in secca è picca di castagna.

E erbe preparata in un cunti di arcilla è l'usu mistura per asciugà u zitellu. Duranti questu hè necessariu di leghje una cusacità:

"Dopu l'ocean-ocean, hè una Isula di l'antica Buyan. Ci hè un vinu vechju annantu à l'isula, vechju, forte forte, sì alta. À l'arbre, in seguitu nantu à e branche è nantu à u grass seccu, da u corpu di u servitore di Diu (nome), da i so capelli, da u fianu, da u cori è di l'stomacu, mandu a malatia à secca. Hè assai disprezzu à vola in u ventu, hè assai à voce, ma a via di scurdà, ma à mè micca mai ritornu. Flee l'ill, fly, foul, fly, student. Cumu si dice, questu quì si sarà vera. Amen ".

Repetite u rituali ogni ghjornu finu à chì u prublema sparisce. Hè impurtante micca di ripiglià, ancu se i sintomi d' allergii accuminzavanu a spariscia, postu chì u risultatu dumandatu ùn sarà micca è a malatia torna manifestata.