Cumu cunsecre un unicu appartamentu?

Ci hè parechji volte chì una persona, essendu in a so casa, si senti incùmoda è infeliz. Certi voti si palesanu chì sentenu a prisenza di qualche tipu di spiriti è di criatura. In questu casu, per restaurà l'urdinamentu di energia nurmale, hè cunsigliatu per a cunsacre a casa o appartamentu benissimu, cum'è l'acqua sante destrne tutte e negatività è disu muggitura i spiritu maligni. Per questu, ùn hè micca bisognu di invià un sacrificadore, postu chì u rituali ponu esse indipindenti.

Cumu cunsecre un appartamentu cù e candele?

Ritu hè cunsigliu per esse u ghjovi. Andemu à a Ghjèsgia , pusonu trè candele vicinu à l'icona di San Nicolau è dicenu dinò parolle:

"Traduttore Nikolai, benediscite per lavà l'appartamentu è scacciate u putere demonicu. Cusì sò. Amen ".

Cumprate uni pochi di candele in casa. Quandu vi vene in casa, prende una candela è cammina versu a casa, chì venenu à tutti i cantoni. Avete bisognu à fà questu sensu urariu. Per cunsecremente in un locu chì ci vuliti di preghiera, postu chì queste parolle spende l'spiriti male è purificate l'ispaziu, ma sona cusì:

"Iu pulito l'angolo, pulisce l'articulu, pulisce u tettu è e pareti. Divo i dimònii, aghju inghjentu. I burn the candle of disease, illness and disgruntle. Amen ".

A candela hè cunsigliata per battise i rincergi è e pareti. Se u focu accuminciau a crackle - hè un signalu di a presenza di energia negativa, à questu un angulu, hè cunsigliu per stà più. Repetite u rituale di quattordevi in ​​ghjornu. Hè impurtante in quelli ghjorni per ùn micca di scurdà di visità a chiesa è di candele à l'icona di San Nicola. In un mesi pudete avà chì l'ambienti in a casa hè diventatu più cusimatariu.

Cumu cunsecre un appartamentu stessu cù l'acqua?

Per fà u rituali, l'acqua sante, una tazza nova, un icona è una lumera seranu necessari. L'acqua sagrada ponu esse pigliata in a chiesa o cunsacrata da sè stessu. Prima di quessa, hè cunsigliu chì ricevi una benedizzione da u vostru babbu. In anticipazione u sàbbatu, bisognu di fà una pulitura di primavera. In a sala più grande, per almenu un ghjornu, vale digià à pusà un icona cun un lampu in a corner in fronte à l'intrata. In generale, hè cunsigliatu per preparà capunanzu per u rituali, per esse di micca di vìviri l' alcoolate , per micca ghjurà è rigulari u prete. Hè necessariu di cumincià a cunsacratori di u Diu. Hè impurtante di rializà u rituali in una manera propria: una donna hà necessariu un porte sottu à i ghjinochje, una blusa rigica è un pieno di capu. Ùn vi scurdate di a croce. A prublema di tuttu, seppendu u rituali, tutti i prufessiunale saranu in casa. Per principià u rituali hè necessariu solu cun ànima pura è fede. Dopu avè scrittu l'acqua in un novu cunveglianiu, è di manghjonu quì trè ditte, assuciatu da un pocu, hè bisognu di cumincià à spressa u locu, cuminciendu à u cantonu induve l'icona hè questu. Avete bisognu di moviri in u dizziunariu. Per cunsacrate un appartamentu cù l'acqua sante, dite questa preghiera:

"In u nome di u Patre è di u Figliolu è di u Spìritu Santu, annantu à l'acqua sbagliata, permettenu u sacru vanu à volu è turnate ogni impetu moronic, Amen".

Se l'appartamentu più benistitatu ùn hà micca travagliatu, perchè ci hè un sensu di piscia, u megliu invitarle un sacerdotore chì cumportà u rituali in correttu, observendu tutte e tradizione.