Conspiracy per dà ricunniscenza

Per avè un prublema, hè bisognu di riapparà assai documenti è di sviluppà i cumplimenti. Parechje persone ùn passà per questa "sceglie", è per quessa ùn sò senza a quantità necessaria. Aumente e chance d'ottene un prublema aiuta à i ritimi magichi.

Conspiracy per dà ricunniscenza

Per cumentu hè necessariu di una campagna in a chjesa, induve hè necessariu acquistà 13 candele di cera. Ùn fà nunda più è sùbitu dopu à fà una compra, partenza di u tèmpiu, dicendu:

"Da queste umbruzzu duverà esse aiutu in u prublemu. Amen! "

Per accade à u rituali stessu duverebbe esse cumportamentu à mezzanotti. Chjama a candela è appressu à mette i documenti recogni per un prublema. Senza senza vedenderà da a flama, pudete imagine chì cumu ricivete a quantità necessaria, cumu fà à pigliàllu in i vostri mani, contà, etc. Dopu quì, ripigliate a trama di un prublema:

"U dimòniu di u focu, chì ti odiamu noi, aiutate aiutu di ottene un prublema. U mumentu dirittu à cullettite una manu aiutate, fate l'altri per aiutà à chjamà. I dimònii ci deve u puderebbenu esse furnitu à mè, perchè u bancheru ùn mannò micca. Da a prima volta, aghju pigliu un prublema, una cuspirazione forte in u sussurru di a notte. Cusì sò. Amen! Amen! Amen! "

Ogni ghjornu, ripetì u ritu finu à u quandu avete da soldi. Se dopu à 13 ghjorni ùn sanu micca questu, allura a ceremonia deve esse ripetuta in luna piena.

Trama effettuate per dà ricunniscenza

Pudete cumendà u rituali ogni ghjornu di a luna llena. Pigliate una candela verde è utilizate una agulla per scarrà u cantu chì vulete da i creditura. Allora lubricate a candela cun un oliu essenziale, è l'asperu cun pepite negra. Ora pudete light u diceraghju sette volte una cuspirata:

"Cande a vela, chjamata in caghjola, dà un servitore (u mo nome) chì vogliu avè ricevi. Amen ".

Chjama a candela incusculatu solu, è cumu sorte, piglià un pastellu è mette cù trè ghjorni sottu à u pillow. Andendu à u banku per negoziate per un prublema, assicuratevi di mette un coke. Quandu u cantu dumandata hè a manu, tira u restu di a cannila à a intradazione più vicinu.

Una conspirazione populari per appruvà un prublema

Stu ritu putenti pò esse fattu solu duranti a chjagua. Oupia tutte e finestri in a casa, mette una tavola vicinu à unu d'elli, è fècenu un pezzu di pani negru è ghjè à e candileri di a chjesa. À strada vicinu à a finestra è guardendu a chiavi, dì chì un quadru di piglià un prublema:

"U princze noble chjama à ellu stessu tutti i nobile nobili. Tutti i so avemu pussibuli cunsultazioni nantu à temerarii statali impurtante, ognunu dice chì una parolla. Danu una picculu sàviu, è tornu ùn esse dumandatu finu à chì u primu solulu eclissi passa. Comu a chjesa di u celu ùn pudere micca sparte sempre, perchè ùn puderebbe refuse u servitore di Diu (-ie) (u so nome). L'acqua fluxu nantu à a strada, cumencia à dribblà cù i persighjalli à a mo casa. I Boyars sò giusti è tipichi è i flussi d'acqua sò fast. "

A finestra ùn pò esse chjusu finu à quandu a chiuvana hè più. Se ciucciate sò intrudutti à a casa, ùn lasciate micca, lasce secca. Dopu à questu, hè necessariu di dicidiri di quarchi cumpagnia:

"Piattarè per l'acqua, aghju purtatu à mè stessu, ma ùn aghju micca datu o partenza, ma aghju pigliu ciò chì vògliu".

Pane pusatu hè necessariu per trattà a prima persona in a strada.