Cumu rimettivu a corona di celibbuitu indipindente?

A corona di celibatica si riferisce à cursi chì pò esse genéricamente o acquistate in a vita. I vittimi di tali dannu a soffrenza di a soledad , perchè ùn ponu micca fà rilazioni cù u sessu oppostu. Hè megliu, per suprattuttu, per aiutu à l'aiutu di specialisti, ma hè ancu utile per amparà cumu eliminà a corona di celibbuitu in modu indipendenti. In generale, ci sò parechji rituali chì aiutanu à trattà stu prublema. Hè necessariu iniziale per fà una riservazione, chì micca sempre a ragione di a sulitudi cunsiste in una malidizioni.

Cume à determinà a corona di celibbuitu indipindente?

A manera più faciule, più accessibile per ogni persona hè di vedere i miràculi nantu à e so mani, o più nantu à a linea di u matrimoniu. Hè situatu sottu à a pagine di u dettu. Se ùn ci hè micca una linea in e mani, ci hè una probabilidad alta di avè una maladizzione. A corona di celibbu, pò esse tistimunivata da l'anellu di Mercuriu, situatu à u ticu.

Cumu rimettivu a corona di celibbuitu indipindente?

Per fà u rituali, avete bisognu di l'aiutu di una altra persona, di quale hè chì confiare. Pò esse un parente sangue o megliu amicu. À a notte, andà in u terrenu brutale è recolle astime cù mani nuvole. Quandu vi vene in casa, cullate e foglie, mette in acqua di savore è i mette nantu à u focu. Fate u calzate à foglia è fate a coccia à 3 minuti. Pusciate nantu à una cammisa senza cammara senza firmà è caccià i mutanni. In u tavulu, pusendu a pelvis, è u prossimu postu 7 candele in una fila è ligera à u so turnu. U caldo prugno lavatu a testa è arringenu i capelli in trè acqua furiosità. In questu casu, cumu ùn pò micca, per via, serà l'aiutu di una altra persona. Scrivite i capelli cù una spugna di lino. L'Assistente deve rinfriscà a corona invisibili, sensu à a listessa ora una energia. Duranti stu fattu, per sguassà a corona di celibbu, hè necessariu di leghje a prichera à l'ànghjulu, perchè ellu hè una certa guida è aiutera. Se dopu à u ritu chì sia u lume, allura u ritu hè successu. L'assistente deve esse ghjuridutu è toccu u pianu.

Cumu sguassà a corona di a prichera celibatà?

À a tavula davanti di voi mette un icògliu di a Vèrgine è vicinu à luci una candela. Pigliate un platinu, pour à l'acqua sagrada, mette una nova croce è un poccu di sal, cunsacratu in a chjesa. Leghjite u "O nostru Babbu" è, avendu attraversatu per a rimborsu indipendenti di a corona di celibatimu, leggiu sta preghiera:

"U me, u servitore di Diu (u vostru nome), u segnu di a sulità, a corona di celibatà, chì pezzu in a testa hè stata fissa. I maligni chì ùn anu pruvucatu, i maghi è magichi. È ùn anu micca maritatu à mè à a chjesa, ma i me sfidau in parolle. A mamma di Diu hè vinuta da u celu, sguassate a corona di celibatariu, si purò a solitude, scacciò i làcrime è a porta in a vita. Averete, o Signore, Diu, u repentimentu in i peccati, fate mè a misericòrdia. Amen ".

Duranti stu fattu, attraversate u palaghju right in u platu è piglià trè volte in u uruguaientu versu a testa, toccu pezzu in u capeddu. Imaghjate mentale cumu si scaricassi a vostra corona. Allora assicurò a cannila nantu à u platu per valdi a cera fossa. Dopu chì dura, intarrà vicinu à a casa. Finu a fine di u ghjornu, ùn manghja micca manghja cum'è carne è ùn ne vogliu l'alcohol. Hè ricumandemu per andà à a ghjesgia per sta settimana è pusendu 12 candele à a Mamma di Diu.