Communion in a chjesa - chì hè è cumu si?

I primi abbitanti di a Terra, i pirsuni di Adamu è Eva, vivi in ​​u Paradisu, senza sapienze ciò ch'elli avianu bisognu. Cù a convinczione di u Serpenti malviziu, pruvveru u fruttu pruibitu - peccati è anu spustatu versu a Terra. L'omu Modu succumbera à altri tentazioni, cum'è Adam è Eve, i so azzioni si pariginevani in u Paradisu. Pridendu u pirdunu di Diu, senza mai essiri tardu in a vita teresa, unu deve esse un forte cagiunà micca à u peccatu - per cunfèssinu è ricivete a cummunione. Chì sta cumunione in a chjesa hè è cumu secondu esse esaminazioni, perchè ùn tutti ùn sanu micca.

Chì significarà piglià a cummunione in a chjesa?

A sensibilizazione di a peccatività stessu implica u scopu di ripintenza, per esse ricunnosce l'attu erettu è l'intenzione di ùn fà micca in u futuru. Prigà u pirdunu per i peccati cummandanti - per cunfèssinu, è per undughjinu cù l'anima - per piglià a cummunione in a chjesa, per sente parte di a gràzia di Diu. A Comunioni hè priparata da u pane è u vinu, chì sò u sangue è a carne di u Signore Ghjesù Cristu.

Cumu hè u sacramentu?

A cundizione principale per l'accettazione di u sacramentu hè a cunfissioni di u prete, u rinnovatu spirituali, in quale a persona ricunnosce i sbagghi fatti, sinceramente pidole u pirdunu micca da u prete, ma da Diu stessu. Duranti u serviziu in a cresia, u pane è u vinu sò invisu in tutta a chjesa di cummunione. A accettazione di u Sacramentu hè un Sacramentu, per mezu di quale una persona si faci l'erede di u regnu di Diu, u paradisu.

Perchè avemu bisognu di u sacramentu?

Per una persona credenze, u sacramentu face libertà da i pinsamenti dolci, aiuta à a lotta in affari di ogni modu cù l'attaccu malviziu, serve com a rinforzu spiritale, porta à un ribbillimentu spirituale internu. Una risposta in unequivocale nantu à i pinsamenti, hè necessariu di piglià a cummunione - sì. L'anima umana hè a creazione di u Signore, u so figliolu spirituale. Ogni persone, chì venite à a parente terri, si ralleghe, s'ellu ùn hè micca vistutu da parechje persone, perchè ogni alioni al sogni, vendu à Diu - u celu diventatu, in stu rituali.

In quali ghjorni pò piglià a cummunione in a ghjesgia?

A accettanu in quelli ghjorni chì u serviziu di Diu passa per a chjesa. Una persona decide di quantu pò repettà a cummunione per ellu stessu. A Chjesa recomanda in ogni post, è i posti sò 4, venite à cunfissione è ricevenu cummunione, preferibile ogni annu. Se una persona ùn hè micca ghjunghje à a chjesa per un bellu tempo, ùn hà micca pigliatu a cumunione è l'ànima impregnassi in pentimentu. Ùn àbbia paura di cunvinzioni nantu à parte di u prete, hè megliu di vena cunfessi una volta.

Cumu ricu à a Santa Comunione in a chjesa?

Hè u solitu à seguità i reguli chì indican a piglià a cumunione in a chjesa . Dopu a confessione, u prete sustene a Santa Cumunioni, chì hè esse fattu quellu stessu ghjornu. In a liturgia, dopu à a prichera "U nostru Babbu", i capicucinarii avvicinavanu i passi chì purtanu à l'altare, è esperanu à u sacrificadore per rinunzià u Calice. Per esse batteziatu prima chì a tazza ùn hè micca appruvata, deve esse attentu à sente a prichera.

À questu un momentu, ùn avete micca ghjustu, creanu una folla - piglià un accontu passimellu per u sacramentu, affichendu à i figlioli è anziani. Justu prima di a Santa Pasqua, cresce e vostre bracciu nantu à u vostru pettu, dicenu u vostru nome, apre a bocca è aghjunse un pezzu, basgiate a punta di u tazzu, andate à a tavula cun tè calore è prosfora, bevi u sacramentu. Dopu tali azzioni sia permessa per basgià i stile, di parlà. Un ghjornu o dui volte hè pruibitu per cumprà a cummunione.

Cumu preparanu pè u sacramentu?

A preparazione per a cummunione di una persona adurata - affaccià rapidu, per cuncilià cù nimici, per ùn mancariarimi sentenzi di l'odi o l'ingerimentu, per capisce i peccati mischjianu per spàrsenate in modu eru fattu, di cunfrontu di pocu di ghjorni da i piacè di corpusamentu, di fà prigione penitenti, di cunfèssanu. U prizzu pigghia a decisione di riceve u malatu gravi, senza preparazione speciale.

Esse in periculu mortale perchè, se ùn avè micca l'uppurtunità di preparalli per l'adopzione di i Santi Sacramenti, ùn privanu micca di l'occasione di riciviri Cumunione. A Cumunione senza confessione è sdegnu, i zitelli batuti da a chjesa à 7 anni sò permessi. I tarritorii di mamma, dopu à u sacramentu di u Bautismu, pudete ghjunghje a cummunione assai spessu, sò datu una piccula parte - una gota sottu u guise di Sangue.

Fasting before the sacramentu

Prima di a cummunione, hè sicurazione di firmà veloce, ùn abbia da piglià e carne, da u pezzu di prudutti pè 3-7 ghjorni, se per questu pezzu u stessu postu, per esempiu - Natale, Grande, ùn si pò micca squadra. Decide si cumprà a cummunione sè ùn avete micca rapitu à u statu fisicu di a salute umana, hè necessariu solu da cunsiglii di u prete. L'esclusione da a regula di i zitelli sottu quattru etati è e persone chì a salute ùn permettenu micca à adirallu à un sistema di alimentariu.

A risposta à a quistione, sese hè pussibule riceve a persona cunfessata senza cunfessione senza una cunfissioni - ùn hè micca prisente. U prete sintarà à i peccati di u penitente micca di curiosità, hè un mediatore chì tistò à Diu chì una persona chì si pensa rimette hè vinuta à a chjesa, hà riprimuta, esprimiu un desideriu di cumincià a vita da una nova foglia. Cun confessione di u prete persone faci una dicisioni di ricunnosce à u sacramentu, dà una benedizzione basatu nantu à e regule specifichi, è micca mutivi persunali.

Preghiera di u Sacramentu

U ghjornu di precedente à u sacramentu, da a sera à l'adopzione di i Sacramenti, si ricusanu di manghjarè è di l'acqua, ùn fuma micca i cigarettes, ùn permettenu micca rilazioni intimi. Ci hè bisognu di leghje e prigherie à a cummunione - appellu à Diu, in quale esprimi a so piccatura in i parolle, è dumanda u pirdunu. Prima di cunfessione, leghjenu reghioni penitenti chjamati canoni:

Hè difficiuli di leghje e pricati fora di u sacramentu in una sera, si permettenu di dividinu a leghje di i so règuli per 2-3 ghjorni. A Canon pour Communion (a Regula di Cumunione) hè leghjite a notte prima, postu chì e pricati sò per u sognu per vene. E preghjunzioni prima di a Cumunione (a Regula di Cumunione) sò leggiti nantu à a matina di a Cumunione, dopu à e preghje matinata.

Hè pussibile di piglià a cummunione durante a menstruazione?

Acepta u sacramentu di a chjesa, se una donna hà un periodu, ùn pò micca. A cummunione cù i cristiani Ortodoxi hè una festa di u triunfariu spirituali, hè aggradèvule per ellu à preparà in anticipu, per ùn posponà a pussibilità di ripintenza per più tardi. Viaghjate à u tèmpiu, una persona chì porta l'ànima à una fonti viventi - cumunità, ellu rendsenu i so putenzi mentali, è per mezu di l'anima salvatica guariscenza a debule fisica.