Rite for Halloween

Oghje hè una di e vacanze mistico, chì hà una certa energia. Hè cresce chì in a notte di u 31 di uttrovi à u 1 di nuvembre, u bordu trà u mondu di i vivi è i morti hè borratatu, perchè tutti i rituali sò più ch'è efficace, è ogni signariu d'azziuni chì ocultanu infurmazione impurtante. Signs and ceremonies for Halloween can be associated with different sphere of life human: love, money , work, etc. Pudete cuntene i rituali chì attruverà bona furtuna è aiuta per esse cumprendi u vostru desideriu cherished. Ci hè ancu dettu chì i sogni chì una persona vede in questa notte sò riali.

Chì sò i riti di l'amore per Halloween?

Unu di i ritimi più antichi hè simplicemente simplice è ùn ne ùn esiste micca preparazione speciale. L'unicu ciò chì hè bisognu hè di mette un ispleculu in a stanza è apague a lumera. Camina in l'asciutta cù una cannila è pusendu vicinu à u specchiu. Fighjula è fate i vostri capelli. Hè cresce chì, in pocu minuti in u specchiu, serà pussibule di cunsiderà l'imagine di u cundanna. In i vechji tempu era pensatu chì, si manghjate qualcosa di salata prima di andà in dorme, in a notte l'elettu vene in un sognu è offre l'acqua.

Ci hè ancu un ritu di amore per u Halloween, chì permette di sapè chì sarà u primu à casu. Per fà cumu hè necessariu in cumpagnia di amatori. Quattru cupcenu round da u listessu tamantu si deve esse posta nantu à a tavula. Hanu bisognu à pusà issi articuli: un anellu, una munita, un aranciu o piume lampèndulu, è l'ultimu cuntainer deve esse vacante. Dopu questu, a zitella chì vole di sapè u so destinu, voglia i vaghjime, andà devenu à circà a tavula quattru volte è toccu una tazza. In u sughjettu in u tanku dicisu a destinazione. S'è una zitella tocava u foglia cun brucciale, allura serà u primu a casu. In l'eventu chì una zucchina era sceltu, a vita futura serà cunfurmata. A tazza cun l'anellu simbolizò chì u sceglienu era fidu, è u matrimoniu cuntentu. Un vasu chjucu indicò à una vita solitaria.

Perchè parechji ritimi amatori, una pumu hè stata utilizata, è questu hè per u fattu chì hè assai simili in forma à u core. Hè megliu piglià i frutti di u culore rosu. In a cumpagnia di u Halloween, pudete cunducerà una ceremonia per manzanas. Ogni participatore in u rituale avarà da piglià una pumu è fà un bughjettu in u centru. À taglioli pezzi di carta, tutti anu scrittu una preghjudiziosa predica chì pò tocà qualche sfera, è quì sò inturnu e pusatu in manzila. A frutta si trova in una bacina, chì deve esse chjesa d'acqua in anticipu. Dopu à quessa, ogni participante in a ceremonia deve avè ottene i so denti di a poma è leghje a nota.

U rituali di u vitturiatu per u cumpletu di u desideriu

Ci hè un ritu senzillu chì vi permettenu sapè se u prugettu o micca. Per fà, porta una bonita manzana è un cutiddanti cutidianu. Hè impurtante chì u fruttu culpisci in a vostra zona. Dopu à u sole, ci vole à fà un desideriu è di taglià a mazza in dui pareti uggetti. Fighjate à u risultatu, se u cultellu ùn tocchi qualchì granu, u desiu sarani true in un futuru vicinu. Sì un grandu hè statu dannighjatatu, hè un signu chì u sognu sarà vera, ma duvete aspittari un pocu. In l'eventu chì parechji grani eranu chjappu at once, allura u disiu ùn hè micca veru.

U ritu di a prutezzione di a casa nantu à u Halloween

Comu cumincià à scurdà spaziu da un putente nigativu. Per fà quì, fate un candiletta veru è pianu pianu dopu à u tramontu. Vaju cù a so casa in sensu sette volte, è dicenu e parolle seguenti:

"A flame d'oru da una candela verde, Limpate a mo casa di tuttu u male - da un ochju dolci, da una mala parolla, da un pienu pienu!"

Hè impurtante di mantene a candela per chì i vostri labbre senti u calore di a flame. Dopu questu, quattru volte più in la casa, dicendu queste parole:

"Flama di oru da una candela verde, Chjamate à a mo amica casa, l'armunia è l'armunia! Call health and longevity! Call prosperità è diligenza! Cusì sò! Grazie per a vostra generosità è amare!

Pour l'acqua in a tazza, purga a manu in questu è estinta a flame. Allora, lavate cù u stessu acqua, è fate u reste fora da a finestra.