Lucignolu di DNA

Una di e quistione più impurtante chì si suscettu davanti ogni ghjurgassieru chì decide di cumincià à crescita in invernaderi, hè cumu di furnisce cù una cobertura completa. È micca solu di l'illuminazione, ma a qualità d'illuminazione, dà i pianti l'impurtante per una parte di sviluppu integralmente di u spettru, hè sicura è ùn ne ùn es necessariu un custughitu di materiale custante constante. Tutte questi richieste sò assuciati da i lampade per e piante da lampadi di sodiu cum'è DNaT.

Lampada di sodiu di u DNaT - decodifica è principiu di operazione

A nostra scatula per e particularità di lampi di sodiu, cum'è DNTT, cumincià cù a decodificazione di a sigla "DNA". Allura, l'ADN hè nunda, ma un lampu tubu di sodiu arcuate. Tandu u disignu è u principiu di operazione di un lampa ùn sò micca particularmente complicata. "Burner" - un tubu di scumpressore cilindrica fatta di l'oxidu d'aluminiu puru è chjusu in un cilindru di vetru trasparenti. L'internu di u quematori è cumpratu di una misura di mercurie è di vapor di sodiu, cun un pezzu di u xenu chì ignite u gas. À l'altri tipi di lampi di lampione di gas, lampadi di sodiu di u DNaT necessanu l'utilizazione di un disattivatore speciale - IZU è ballast (throttle). Piuttostu, u schema di operazione di u lampu di discharge di gasu di sodiu s'assumiglia cusì: immediatamente dopu a cambià, l'IZU furnisce pulsate d'impulsioni elettrici di parechji kilovolta à u lampu. Sutta l'accionu di sti ligami, una purtata viaghja in u tubu di gamma di gas è un arcu risultatu. Stabilizing the voltage and maintaining it at the level necessary for the normal operation of the lamp is due to the throttle included in the circuit. In più di i lampi DNaT cù IZU cunziati separatamente, nantu à a vendita hè pussibule attruvà ancu lampi chì IZU hè direttamente impresa in u disignu di u casu. Questi lampi sò chjamati DNAS, è a so pruduzzione hè fatta da Osram è Philips.

Lampi sodi di u DNaT tipu - e caratteristiche

Fighjemu nantu à e caratteristiche di i lampi LNaT:

  1. A caratteristica più basica di i lampi di DLT hè a so radiazione gialla gialla-gialla. A causa di u fattu chì u sodium hè stallatu in a cume di u gasu di gas di ei lampi, a so radiazione hè monocroma è hà una pulsazione alta. Hè per questa raggiuni chì lampi di sodiu ùn sò micca usati per illuminazione, locali docenti è residenziale.
  2. In tempu di a peor quality of light among other types of lamps, lampi DNT sò in u valenu in termine di pruduzione di u lume - circa 100 lm / W. Tuttavia, l'altitudine altri indicatori sò chjave di caratteri novi di luci, è à a fine di u so serviziu, stu indicatore hè ridduzate quasi dupredienti. In questu casu, a qualità di a luce è a durazione di l'operazione di lampi di u DNaT tipali sò diretti in relazione à e coperazione di operazione. Allora, u repertoriu da i pruduttori di 10000 ora di serviziu pò esse assoluti solu cù l'operazione di un lampe DVTT in a tampiratura di temperatura di -30 à +40 gradi è l'utilizazione di IZU di a qualità pròpia.
  3. Per via di e funziunalità di lumi A DVT ùn pò esse usatu in sistemi di lumineria cù i ciclichi rigulari è longu. Cusì, lampari DNaT, in particulare a pruduzzioni domestica, hè necessariu "reste" prima di a futura inkluzzioni di almenu 3-6.
  4. U puteri di i lampi LNaT distanza di 75 watt à 1 o più di kilowatts. À u stessu tempu, duranti l'operazione, sti lamparini anu una pruprietà assai calda calante, cusì unicamente sò lamperi cù una putenza nominali di 75 à 400 watti sò adattati per a crescita. Lampi più potenti simpricamente lamparanu trembili foglie d 'impegni Un calenzamore forte impone l'utilizazione per i lampi speziale di lampi speziali, chì, per una parte, prutege l'acqua diretta è a contaminazione, è da l'altra banda furnisce l'aire necessariu per enfrià a lamp.