Palma di Mallorca - attravers

Palma di Mallorca hè a capitale di Mallorca , u più grande state di u gruppu Isule Baleari chì hè in u Mediterraniu. In più di questa isula in l'archipiéllu sò tali isuli com Ibiza, Menoka è assai isletti chjucchi.

Palma di Mallorca hè un locu assai pupulari, è a so baia hè unu di i più belli di u mondu. Eccu un numeru nùmmuru di vapuri crucero chì vene à annu. È ùn hè micca surprisante, perchè in Palma di Mallorca ùn ci hè quarchi cosa per vede. E persone di tutte e mondu cercanu almenu una volta in a so vita per vede sta maravigliosa isula è diventanu u so sole, acqua cristaline, vitture cusciottu pittoresca. In una parolla - tutti vulianu visitari stu Paradisu terrenu.

Parighji naturali di Palma di Mallorca

Pudete annunzià a rigalu di a bellezza di i resorts, i spiaghjani, i palme di palme è di i rocchi. In ogni casu, ci hè quarchi cosa in l'isula chì pigghia un locu particulari di tutta sta magnizia variità. Eccu i famusi caverne di Palma di Mallorca è trà elli, i caves di Arta, a Cavernes di Drakens, e caves d'Ams.

Ùn sò solu i turisti, ma ancu i stòrici sò interessate in cave di l'Arti , postu ch'è era quì chì i traccia di a stazzione preistorica di i persone è e spazii sfarenti di rapprisentanti di u mondu animali eranu trovi.

L'altezza di u suffittu di e cave alcuni circa a 40 metri. A natura hà passatu più di un seculu per maravigliate l'emboli di tutte sti archi è vacanti. Quì trovi enormi pietre di formi fancifulità, stalactiti è estalagmites chì parigianu figuri di e persone, angeli, draghi è arburi. In cunfurmità cù elli, è e culeculi di caverna separati sò chjamati.

In altri salotti ponu scuntrà i cascati affacchi, è in a Column Hall a Queen of Columns hà cunfruitu in a storia - una stalagmita enormi di più di 20 metri d'altura. Amparendu u sensu di ciò chì hà vistu l'alloghju speciale è l'accumpagnamentu musicale.

A Cave di Dragone hè unu di i più longu in l'isula. Finu à a fine di i scientisti studiassi solu à a fini di u XIX seculu. A durata di tutte tutte, laterale è centrale, in tutalità hè più di dui kilomitri. Ma per i turisti anu una ruta in un km. Ma, crede à mè, ancu questu hè abbastanza per amuse assai attrazioni lucale. Tra l'elli:

Un furmulariu distintivu di e Caves di Dragun sò sei laghi subterraneani. À una di elli pudete divertevi un luminu simule simulendu una alba nantu à a prufundità di a tarra di a terra. Questa incalcuvante iluminazione abbandunera una impressione indelicabile.

L'Ams Caves sò situati vicinu à e Caves dragonu. Sò stati pocu più chjucu, ma ùn hè micca menu impressu è impressesimu. Ci hè stalactiti trasparenti assai belli cù l'arpionu, per i turisti in una di i corsi di cavichje, un veru pezzu hè ghjucatu nantu à l'opere di Jules Verne.

Bellver, castello, Mallorca

Sta maestra maestra architettonica ghjuca hè nantu à a parti uccidintali di a baia di l'isula. Hà sopravivutu à i nostri ghjorni in boni cundizione, è a so situazione permette di vedà i so pareti da quasi nudda parte di a cità di Palma - hè in cima di una muntagna cù una vista magnifica di a baia, è in u clima bellu da quì pudete vede l'isula di Carbera.

Cattedrale, Palma, Mallorca

A prima petra di a catedrale fù stata nantu à u situ di l'antica mezchezza in u distante 1231 annata. Doppu chì era ricustruita parechji volte, u decoru internu finali è u sistema di lumineria esterni hè statu impurtatu da l'architettu Antonio Gaudiu in l'ultimu seculu.

In cunsiquenza, oghje a cattidrali hè un museu artu, induve esiste parechje artisti lucali, u palazzu di i maggiuri Mori è u museu principalu cù esibiti unichi, cum'è l'Arca di a Vera Cruz appiicatu cù pedichi preziosi.

A Cattidrali, grazia à a so luci unica, hè un tipu di riimicu, cù una bella vista di u Mari Mediterraneu. Da ogni uppessu hè stata prutetta per antichi muriu di fortezza.

Amparate ancu nantu à i più belli isuli in u mondu