Veneti venecianu

A stu mumentu ùn sia micca pricatu di cumprà materiale per finisce e pareti è u soffiu in a vostra casa. In più di i teurtti tradiziunali, u wallpaper è di e tinghje, oghje nantu à e stile di e magazzii specializate maghjina di novi pane è macchili chì ponu ancu esse un appartamentu communiale standard o un hruschevka a simplicità di u castellu di u prince. Naturalment, i materiales d'elite alternati sò più costu è travaglià cun elli dumandate qualchì sapienti. Ma a riparazione ùn hè micca fatta per un par de simane o un mesi, per piglià l'interiore originale in a casa, pudete aduprate per sacrifici finanziarii moderate. Pigliate, per esempiu, una forma perfetta d'accordu, cum'è l'utilizzu di ghiacciata venecianu in l'appartamentu. Vi permette di ottene nantu à a superficia di i muri chic è intricate muderni, capaci di rimpiazzari l'attraversu di carpti carichi o di li palchi d'arte.

A storia di u ghjuvellu decoratore veneciatu?

Invece chì u nome di stu guasta implica chì avissi bisognu à inventà in a gloriosa cità di Venezia, in fattu l'urighjini di a creazione di questu materiale decorativu deve esse cercatu ancu in l'Anticu Roma. Allora l'elite usa tutti i macchi di prezzu è moltu di difficultà per affaccià e case. Dopu quellu ci era assai moltu è polu, chì era cunsideratu un scuru. Maestri impiegiani pronti hà pensatu d'utilizà una fugliale di marmura finita per un finissimu murali di fondu, acquistendu una struttura bella è stilosa di a superficia.

Dopu à i seculi scuri di diclinu, u Rinascimentu vinni, quandu chì parechji mette invernu di decorazione di palazzi, temples è abitazioni di u populu cumunu principiau per esse ricordati. Ci era questu quì a novu a popularità hà acquistatu ghjudicatu di marmura, chì era in più largu in a magnifica edifizione medievale. Taliani ùn solu appiecanu stu tipu noble di decorazione in l'internu di e so casali, ma ancu distribuitu a pittura "marmura" per u restu di e regiu. No sorpresa, l'altri europei rapidamenti accuminciaru a chjamà ghiacciutu venecianu, senza scupraru in i dati storici.

Tipi di gesso venecianu

A cumpusizioni di a mistura di travagliu cù e parolle chì anu cambiatu pocu. U ghiaccellu tradiziunale vene custituitu solu di ingredienti naturali - farina fatta di marmurata, quartu o graniticu, calce, acqua è tinte. Quandu l'ughjettu desitvatu di e pareti hà datu un pocu uriginale, è aghjunghjenu a suluzione u sangue di l'animali o u ghjacciu di grasses o arburi speciale. Avà, per a durabilità di u revestimentu, ùn sò micca usati pigmenti minerali, ma l'acrilichi è altri sustanzi sintetici chì anu faciutu stu metu d'elite di finishing più accessibile per i utilizatori urientali. A tecnica di appiecà a mistura di gesso è a presenza di certi additivi in ​​parechji rispetti afectanu à l'apparenza di u capeddu.

Se ci vulete acquistà un internu classicu cù un toccu di "antiquity", hè megliu esse aduprà u gesso Cracklur . Contene una laca apprufittuta speciale, chì quandu si secca, forma una massa di microcracchi nantu à a superficia. Ùn ne micca diminuite a qualità di u finale o a so durabilità, ma sò assai stati assai decorattivi.

Marmo di Carrara - un ghiaccia multicapa, ricorda di l'apparizione di un minurariu rariu cù u stessu nomu. In questu casu, per assicurà l'effettu chjamatu, hà da cercà a selezzione curretta l'ombra di u prelituu è u capu dopu, cù culori similarii è cuntrastanti, chì solu una persona maiò sapata pò fà.

L'abbundanza finita di Marsella di cera hè adattatu per i persone chì vuleva avè un locu luxu ancu in camere cù alta humidità. Per prutezzione di gesso venecianu o colore di venini in u bagnu o in a cucina, a cera di celulosa hè aghjuntu à a suluzione. Stu cumpunente dà a parta forza, a sbattulate, a sfarenza di u culore, impedisce u scantu rapidu di a struttura decorativa.