Un forze forte di amore chì ùn pò micca esse rimettutu

L'amore facianu una persona fugliusa, perchè certi pirsuni sò pronti per quantità per ottene l'oggettu di l'adorazione. Spessu, per questu scopu, diversi rituali è cungiurazzi sò usati. In magia ùn ci hè una cosa cum'è un corpu perpetuali di l' amore , quellu chì hè, hè quasi impussibile di sguassà in i modi. Ùn pudete micca aduprà a cuspirazione, se ùn ci hè senza sentimentu sinceru, perchè chistu pò causarii seria cunsiquenzi negattivi.

Un forze forte di amore chì ùn pò micca esse rimettutu

L'energii cù l'impurtante biotopicu sò assai putenti, chì hè, sangue, saliva, capelli è altre parte di u corpu sò intesu in tali ritimi. Dighjà nantu à unu di i riti cù l'usu di capelli. Eccu un urtimu spegnu chì durà una vita. Immediatamenti dopu a luna nova hè necessariu di andà à a chjesa è cumprà dui candele di cera, chì simbulizà un omu è una donna. Anu bisognu di piglià à u prublema di u capeddu di l'ughjettu è u vostru, chì deve esse tene in diverse candele. Per fà questu, duveranu esse ticchiate, per esempiu, mantèniri in sopra à a bateria o à l'altru objeto caldu.

Da i candileri ricivuti esse bisognu à fà a figura di l'omu è a femina, è da pudè dunque nomi, questu hè u vittime. I Corsi di legnu mustranu unati è attaccati cun un fille rosu, è deve esse da una nova bobina. I ceccorsi di imbottitore necessariu di parlà un raghju forte di amore:

"Comu sò senza voi, u mo amuri, ùn aghju micca vede a vita, perchè tù (u nome di u travagliu) ùn pudemu micca vintu senza me."

I ciprésti anu aghjustatu in un locu sicretu è ùn li mancanu nuddu. Sì ùn avete micca seguitu sta regula, cusì u scrive d'amuri pèrdite a so forza. U ghjornu à i pupi deve esse missa ogni ghjornu à mezzanotti finu à a luna sulla luna. Dopu questu, si vulete, puderete ripetiri a trama durante a luna crescente.

Conspiracy per amà a luna creciente

Per u rituali, avete bisognu à piglià una candela di culore rossu. Dopu dopu à u portu, pigliate una candela chjara è dicenu un traculu:

"Comu a luna si crede ogni ghjornu, perchè u mo amuri criscenu. Comu a vela funni in ogni minuti, cusì, a mo bad storia scappa.

A candela hè stata abbruciata.

Amassi spell and plot to love senza l'utilizazione di particelli di corpu

Se ùn ci hè micca a pussibilità di piglià e cose di l'oggettu di l'adorazione, puderete aduprà un rituali effittiva ancu. Per implementà, ùn deve micca piglià micca a chjesa caghja chì avete principiatu. A matina allumineghja, andate è cammina a to casa in u contr'à oposantu ottu ora. À passà da a porta, avete bisognu di dichjarà cusacità:

"Sò tutte e volta, vi turnu a testa. Pensate di i vostri pinsamenti-giustu, vultate a vostra alma in u circondu. Dunque! Amen ".

Dopu a volta finali, hè necessariu di ripetiri l'ortugrafia ottu ora. Allora, nantu à u limitu di a casa cù l'aiutu di a cera, disca un signu di l'infinitu. A vela ùn pò micca esse ittata fora. À a sera, avete bisognu à andà à a casa di l'adentu di l'adorazione è avè a so casa per passà ottu elli in versione contr'à l'urariu, dicendu à a trama . Ùn bisognu di scrive un signu di l'infinitu nantu à i porti. L'altru candele chì deve esse funnuta è una esfera formata da a cera. Dopu a sulenza, perforeghja cù una nova agulla è intarrà vicinu à a vostra casa.

L'azzioni più forte di l'amore nantu à a photo

I fotografii sò spessu usati in parechji privorotah, perchè si crede ch'elli hanu retenu micca solu l'imaghjini esterni, ma ancu l'energia. Hè impurtante chì u ritimu hè cusì fresco. Hè megliu per fà. Hè impurtante ùn spetta micca a fugliale per qualsiasi. Inoltre, avete bisognu di piglià a vostra propia fotografia. Ancu per u rituali, avete da preparà trè mircelli, chì devi esse situati cum'è cusì chì in elli un nùmmulu infinitu di ritmi riflessi ritratti. I so ritratti deve esse posta di manera chì i so riflessioni sò pocu fundatu. Avà bisognu di preparà una cannila, una nova labbra, cinta e casket.

Per cumprà u rituali segues nantu à a Luna crescente. Propra i mirrorsi, chjude a candela è piace qualchì prezzione. Dopu à questu, leghjite un suchchju di amore:

"Cum'è l'ànima di u servitore di Diu (nome), migliori di volte in u specle hè riflessu, cusì fate tanti tanti è crumble!

Allora aghjunghjite l'imaghjini, è dicenu questi parolle:

"Chì tutti i fragmenti di l'anima cù a mio ànima unanu è micca micca scuntalate per sempre è sempre!"

Utilizare u scocu cassetta, pegà u ritratti face à face cun l'altri, ma ùn lascià micca di i specchi. Allora dice sta cunghjunta:

"Aghju pagu u mo sangue per a mo cungu cù u servitore di Diu (nome). Anu per sempre esse unu. Amen! "

Usendu una nova agulla, pierce u dettu induttu è stende u sangue in i ritratti, scrivite u vostru nome. Pudete l'imaghjini in a casella, è pigliate à un locu secretu. Hè impurtante chì nimu hà mai vedutu una foto, cum'è l'invintatu ùn cessà di funziunà.