Regime di u zitellu in 8 mesi

À l'età di ottu misi, u babbu, cum'è in i ghjorni precedenti, necessite un modu adattatu di u ghjornu. Questu ùn solu ùn disciplinarà e migghiori, ma ancu u usu di l'ordine, per quale ellu saparà quandu di dorme, è quandu di manghja o caminari. U regnu di un zitellu à 8 mesi ùn hè micca assai diffarenti da u schedariu per un criaturu di 7 mesi è tuttu ciò chì include a ghjente, dorme è speranza.

I medichi eviani un tabellu specie, in quale u regnu di u zitellu hè stituutu di 8 mesi à l'ora. Di sicuru, hè assai difficiule di ottene una rutina ghjurnata precisa, ma hè abbastanza possibbili d'avvicinà cun questa correzioni à u tempu.

Modu di sonu per un zitellu di 8 mesi

Comu pudete vede da u tavulu, u ghjornu di u fogliu cumencia à 6 ore. Questa hè u primu svegliu dopu un sonnu di a notte, chì dura da 22:00. À questa età hè abbastanza permissibile chì u carapatu ùn dorme sodiu per 8 ore in una fila, è 1 ora serà afflittu a mamma per a notte di ghjornu. A manera di u ghjornu di u zitellu durmisi à 8 mesi à l'ora hè a seguita: da 8:00 a 10:00 di 12h a 14h00 e di 16h a 18h00. I medichi dicenu chì questu hè abbastanza per assicurà chì u zitellu hè stata divertente è vivaci in tuttu u ghjornu.

A dieta di u ghjaldettu in 8 mesi

Per alimentà u zitellu recomanda 5 ghjorni à ghjornu dettu à l'esempiu schema: à 6 ore, à 10h00, 12h00, 18h00 è nanzu à aghjunghje. À l'ultimu manghjatu, ci sò parechji punti di vista: certi pediatrici crèdenu chì u zitellu ùn deve manghjà à 6 o'clock à a sera per l'ultima volta, è svegliate à a notte per l'alimenta, mentre chì altri anu sicuru chì a karapuza devi esse inborra cù una mischju o un lattu à u lettu (à circa 22.00) . In ogni casu, sè vo vulete sviluppà un modu particulare di alimenta un zitellu à 8 mesi, in casu solu un manghjà hè di notte.

A vigilia di u zitellu in 8 mesi

Comu chjaru cuminciatu, a matina principia cumincià, è a prima cosa di fà hè di lavà i migghiori, pente i bisognu di lavurà u nasu, è piglià un caricu di cinque minuti. Duranti l'ora di sera, u modu di u ghjornu di u celu d'ottu misi d'altru pò esse divisu in ghjoculi attivi è passivi (intellettuale) , attività fisica (massaggi, gimnastica), camini à longu è prucessi aquatichi (stati, lavatu). Ùn ci sò micca una restrizzioni stretta o esigenze, à quale tempu è chì fà, ùn esiste micca. Ci hè assai depende di u tempuranamentu di u zitellu è di u schedariu di a famiglia chì hà crisciutu.

Allora, per un zitellu à 8 mesi à vende d'aghjurnà a rutina di u ghjornu è osserva i regimi - questu hè abbastanza naturali. Ùn ci sia scuraggiatu si ùn pò micca appinzà a furia un ghjovaru à u schedariu sviluppatu da voi, forsi quandu u mo figliolu s'apprimta à i prublemi cù u fattu chì refuse, per esempiu, à 10 ore dopu per andà in lettu, ùn avete micca più.