U Jardin Botanicu (Copenaghen)


U Giardinu Botanicu di Copenhague hè un paisaggiu assai incredibile bello, chì ghjè situatu sott'à u casteddu di Rosenborg . A strada, u ghjurnale famusu famigliu hè vicinu à questu. Ùn serà micca sferivante à nutà chì sta bellezza hè stata fundata in u XVI seculu è oghje hà u più grande coleta di i pianti viventi in Danimarca - circa 10 mila spezie.

True, u so veramente magnificu apparizione giardinu botanicu adduta solu quattru anni fà. Prima di questu, l'attrazioni ùn hè micca riceve u finanziamentu necessariu, è dopu chì hà investitu 17 milioni di DKK, l'ortu hà resuscitatu, u so territoriu hè stata crescita di 10 mil m 2 . Inoltre, parechji zoni per ricrizzu era aghjuntu à questu, un mufu di legno, un sistema di reginu mudernu, appareva nantu à a sponda dû lagu.

Cosa da vede?

Prima di tuttu, si vuta trattà à u taxodiu, a pianta di u coniferu di a famiglia di Cipresse. Hè stata crescente quì da u 1806 è hè u titulu di l'arburu più anticu.

Assicuratevi l'admirazione di a cullizzioni di l'herbaria è di i funghi secchi purtati à u cantonu botanicu di u mondu. Inoltre, si deve aghjunta chì in u so territoriu ci hè un museu geologicu cù una cullizzioni di coralli, ambra è culurite. Andendu in u museu zoologicu, vi vede scheletri di l'animali è l'avientu d'imbottiture, u museu storicu urdinate u so visitore cù a storia di u sviluppu di a fauna salvatica, è ancu di i so abitanti. Forsi, vale a visitaru a biblioteca - solu quì pudete truvà tanti libri in botanica.

E sempre, friddi, verdi, fontane di bellezza è stati statunarii strambi fascinanti - tuttu chistu crea un certu atmosfera spiciale. Un vetru pannettone di pianta multi-settimana, a zona di quale hè 3 mila m 2 , hè stata creata in u 1874 dopu à u mudellu di u Palace di Cristalli da l'Exposizione Mundiale di Londra in u 1854.

Cumu ghjunghje?

Per vene quì hè simplice: pusendu nantu à l's-train è andate à l'stazione Nørreport. Allora andate à u latu contr'à u centru nantu à Nørre Voldgate.