Christianshavn


Se avete digià ghjunghje cù l' oltre di Copenhague , cammina à e carru cintrali di a cità, pudemu suggerimenti chì avete visitate l'area Christianshavn, chì e so canali angusti è i barche anche affissate una cosa di Venezia.

Da a storia di u distrittu

Christianshavn (dates: Christianshavn) hè un vechju distrittu di Copenaghenu cù strade strade, canali è casi inseme. Questa parte di a cità hè stata creata da l'ordine di u rè cristianu IV in u 1619 com'è una furtizza, cum'è evidenza da 12 bastions è terra terra.

À u principiu di u 17u seculu ùn ci era nunda in u locu di a Christianhavn cristiana, è l'area hè stata una terra umana, ma in u prossimu de 1618 à u 1818 era una custruzzione attiva di casi, strade, strade, bastione è altre fortificazione. Sicondu l'idea uriginale, l'immigranti da l'Olanda anu per settle in a regione Christianshavn, dopu una cità di guarnigione militare hè stata abitata, ma eventualmente hà fattu un locu di cuncintrazione di i cummerciale è l'artighjani.

In u XIX sèculu, Kristianshavn era già un distrittu chjamatu di Copenaghen, u so propiu City Hall hè statu custruitu quì, ma l'infrastruttura sviluppata, a terra, a mancanza di casi totalità di e venditi attraevanu novi residenti novi, è Christianshavn fermia u centru di cummerciale cù parechji paesi europei per quasi 2 seculi.

Christianshavn in u mondu mudernu

A ricustruzzione di u distrittu Christianshavn principiau in u 20u seculu: in l'anni 1990, l'autorità citadine prugittò una campagna per turnà u distrittu in un locu famusu di residenza. Eccu, novi spazii residenziale anu accuminciatu a èssiri custruitu, assai toli, edificatori amministrativi, hotel , ustarii è uffizii. In u 2002, hè stata dispunita una linea di metro è, in u 2006, l' Opera Rale era aperta, chì hè l'edifiziu più tecnulugia è tecnologica di Copenhagen.

L'altri attraversu di Christianshavna sò u distrittu di Christiania è a Chiesa di Cristu Savonu custruitu quì. U tempiu hè situatu vicinu à u metro, è a so torre hè circundatu da una scala in espirale, cunsistenti di 400 passi, scalendu nantu à quale puderebbe vede u Cità Vechja, Christiania, Copenhague Bay. U distrittu stessu hè cunnisciutu per avè un statutu semi-autonomeu è in fattu hè un "state in l'statu", hà a so propria auturità, i so atti legisede legislativu è regule, spessu contr'à e leis di Danimarca .

Cumu ghjunghje?

U distrittu di Kristianshavn si trova in u centru di Copenaghen, perchè u modu più còmicu per vene quì hè à pede, se u viaggiu hè presumatu di ripiglià u metro, l'esse chjamata chjamata Christianshavn.