Museu Nazionale di Danimarca


U museu centru culturale è storicu di a Danimarca è un tipu di màquina di tempu hè u Museo Nazionale (data Nationalmuseet). Hè stanzi in issi sapori trovi è exhibiti unichi di tutti i cantoni di u pianeta. U museu hè situatu in u core di Copenhague è si trova in Prinsens Pale, un palazzu riali di u seculu XVIII, nantu à u canali di Fredericchi.

A storia di u Museo Nazionale di Danimarca data di u 1807, quandu l'autori lucali decidenu formar a Cumpagnia Reale per a Custu di l'Antichi, chì portanu un gran valor culturale per l'statu. Dopu a custituzione di u paese in u 1849, tutte l'exhibiti in questu tempu si trovanu in Princes Pale. À u tempu, u so numeru hà aumentatu, è u Museo Nazionale di Danimarca hè diventatu u più grande repositore di l'artefattiti in u paese.

Temi di u Museo Nazionale di Dinamarca

I principali suggetti di u museu sò tesori culturali è culturali. Etnografia, etnulugia, numismatica, archeologia, alcune scienzi naturali sò osservati. I marcos tempuranee di l'expositi sò impressinati da a so vastizza - di u tempu glaciali à l'ultimi seculi. Particularmenti popularmenti sò e secche di u Medievu è u Rinascimentu. Ùn lasciate micca l'attinzioni di i visitori è l'era di i Vichinghi, chì cunsacratu diversi camere. Hè nutate ancu chì a cullizzioni d'exhibiti origine di u tempu di u Kunstkammer reale in u seculu XVII. U simbulu di u museu ùn hè micca unu di i manifestazioni più solei in u mondu - u carru solidu di u 15 secolo aC. E., chì manifisteghja chjaramente a rapprisintazioni di l'antenati di u muvimentu di a luminariu.

Inoltre, u Museu Nazionale di Danimarica perpiusamente accoddi exhibimenti temporale di una larga varietà di sugetti - da l'universu Tolkien à varietà di strumenti musicali. U museu hè furnituutu cumu per tutte e regule di l'equipaggiu tecnicu mudernu. I salotti sò bè ​​luminati è i tesiuni accumpenu i panni d'infurmazioni necessarii.

A attenzione particulare hè pagatu per i turisti cù i zitelli. I carriaghi sarà dumandatu à surtite à l'intrata, è in regula u museu dà u so propiu. Inoltre una di e mostra hè u Museo di i zitelli, induve l'esibiti ùn sò micca micca vistu, ma ancu tuccatu, pruvatu è ancu avutu. Per i zitelli, avvenimenti culturali è educativi è intrattenenti sò regula regularmente quì, esezzioni, ancu i religiosi, sò tenuti.

Cumu visita?

L'ingressu à u Museo Nazionale di Danimarca hè gratis per tutti i visitadori. Cù a normazione di tariffu generale di u Danimarca, hè una primurosa maiò. In quantu à l'alimentazione è u suvitu - in u pianore di u museu hè un locu chì a cucina tradiziunale dinica hè presentata. Ùn hè micca pruibitu di purtari cose cun voi, ma ùn ci hè una restrizzioni stretta nantu à u locu di u so usu - pudete avè un manciatu in a sala di u museu. Ùn avete bisognu di cumprà l 'autorizazioni per piglià l'impresa. Se ùn cunnosci micca ciò chì vene da Copenhague , sottu hè una buttrega di ricordia chì pudete cumprà imitazioni di alcuni exhibiti.

Pudete trasportà in u trasportu publicu, i rotuli 1A, 2A, 9A, 26 è 40, stop Stormbroen, Nationalmuseet.