U novu Carlsberg glyptoteka


Cosy situatu in a parti cintrali di Copenhague vicinu à u park Tivoli U novu glyptoteka Karlsberg hè un locu predilettu per sapè di l'arti antichi. Essendu incorporatu in u 1897, stu museu metropulitanu hà sappiutu cambiamenti annantu à l'anni, ma piaccavanu assai turisti per a so interessante storia di creazione è una cullizzioni inrivale di capunanzelli guardati quì.

A storia di a creazione di u New Carlsberg Glyptotek

U principiu di a cronica di u New Carpensberg glyptoteka à Copenhague hè cascata nantu à u XIX sèculu, chì hè luntanu da noi. Famiglie in u mondu di u "dad" cumpagnia di razza culinaria "Karlsberg" Karl Jacobsen durante parechji anni hà mostraru assai interessu di studià l'arti di l'età antica è e civilisazioni è di cullighjà l'opere di l'antichità. Hè a cullizzioni persunale di i tesiori chì marcanu l'iniziu di a cullezzione di u Novu Glyptotek Karlsberg. L'unica condicioni per u colector era di furnisce un spaziunale è piazzatu postu per l'exposition. Cusì, à a fini di u XIX sèculu, a New Gatestra di Carpensberg hè stata fundata. A principiu di u XX sèculu si hè diventatu accessibili à i visitatori è apprizzate assai prestu.

Cosa interessante in a New Carlsberg Glyptotek?

U novu Carlsberg glyptoteka à Copenhague hè ancu interessante cù u so decoru esterno è, sicuru, rapprisintatu da una cullizzioni di capulavori. Nisun dubbitu, vale nutà à vedende di u Novu Carlsberg Glyptotek un cunghjettu riflessu di un edifiziu cù un giardinu d'altitudine di u giardinu in u quale hè piacevule à rinuvà a forza dopu l'excursion è per cumprà impressioni di ciò ch'ellu hà vistu. Crià una ombra è fresca i palme d'arbore, banchi per ricari è una fontana cù sculture in u centru - in altri palori, una situazione favuriva à rilassamentu è acquistendu l'armunia. Assicuratevi di visità u cafe locu, hà piace i biscotti dilizii è fragranti è pasticcerie è vende à modesti assai modesti. Dunque, oghje di novu à u New Carpensberg glyptoteka è parlate di l'architettura è l'arte.

U custruitu di u novu Carlsberg Glyptotek attrae l'attenzione cù a restuccia è à u listessu tempu un equilibriu, anche si e so piezi sò stati construiti in parechji anni è sottu i guidenza di architetti assicurati diverse. Una bella forma di cimbalu, a renaissance Renaissance in a dicurazione di e fachadas esterni fannu l'eleganza è l'eleganza à a custruzzione. Una volta inseritu in u museu, preparate da piglià più di una ora per visità tutti i tribunale, cum'è in u Novu Glyptotek Karlsberg, ci sò parechji paludi è oghje ghjornu, quasi deci milla maestri d'arti.

"Glyptotekoy" hè generale cunzidiratu una cullizzioni di opuliziunità antica, cumprendi pittura, sculture è travagliu cù tagliati nantu à a petra. In u New Carboxberg Copenhagen Glyptotek tuttu questu hè prisentatu prima. A vostra vede hè offru à i salotti dedicati à l'arte di Roma antica, Grecia è ancu Egittu. Hè nutate i bas-reliefs di i tombi in Memphis, i sarcòfagi di i culligamenti etno-russi, a varietà di tombstones. Se ci parramu di i pittura di maestri di a Roma Antica è a Grezia, in u Novu Glyptotek Carlsberg, ci hè una oppurtunità di valutà i retrattu di Homer, Alexandru, u Granu, Octavian Augustu è assai altri.

A pianta pianta hè dedicata à sculture. Eccu avete vede una grande maghjine di l'opere di Auguste Rodin, sò in u Novu Carpensberg glyptoteka finu à trenta. L'esposizione locale di sculture di Rodin hè u più grande, fora di e so esposi in Francia. Attenti à l'escultori di bronzo di Degas, principarmenti di ballarini, è di sicuru, nantu à l'opere di sculturi norueggi è danesani, prisentanu ancu in u New Carlsberg Glyptotek in Copenhague.

A parti suprana di u museu hè attribuita à impressionisti è post-impressionista. I pittori di Manet, Renoir, Degas, Van Gogh, Gauguin e assai altri ùn mancanu micca qualcosa indiferente. Per esempiu, siddu avemu avutu a cullizzioni di pittura da Gauguin, in a nova gismetta Carpensiana, ci sò quaranta cinquanta opere di Paul. In più, u glyptotek includia i pitture scritte da i più canti artisti danesani. Fans di icona di pittura, sicuru, cumu l'esposizione di l'icone, chì hè ancu in unu di i palazzi di u Novu Glyptotek Karlsberg in Copenhague.

Cumu visità u novu Carlsberg Glyptotek?

Per arrivà à u Novu Carlsberg Glyptotek hè assai simplice. In fatti, si trova in a parti cintrali di a capitale, è u puntu di puntu principal hè u Parcu Tivoli vicinu à a glyptoteka. In modu, vicinu ci sò assai cafeti cozy è ristoranti di a cucina tradiziunale dinica . Se viaghja cù trasportu publicu , vi puderete cumprà in autobus 1A, 2A, 11A, 12, 15, 33, 40, 65E, avete bisognu à fà stà à Stormgade o Glyptoteket. Se u cunfortu hè per voi in u primu locu, pudete alcune u museu in un caru pagatu . A accadera à u museu per i visitori adulti hè di 75 coru Danese, per i zitelli, un bigliettu ùn hè micca nicissariu, sò ingressu à u novu Carlsberg Glyptotek senza impieghi.

Innota chì u marti è u ghjornu l'ingressu à u New Carlsberg Glyptothec in Copenhague hè liberu. In ogni casu, avemu bisognu di cunsiderà chì u domu di una parte di a cullezione pò esse assenti, dunque pudemu avè bisognu à visita a New Glypoteca Karlsberg à ghjornu di a notte. I fannini di fà i memorii memorate sò felice per amparà chì a fotografia hè permessa in u museu. È se vulete facià esceze di ciò chì avete vistu è acquistà carta è u liceu, ùn vi maravigghiate s'ellu hè offru una presidenza. Dopu tuttu, in u Novu Glyptotek Karlsberg l'atmosfera assai cusciottu è amichevuli per i sapè di l'arti.