Elizabeth Hurley opponi chì u so solu figliu diventenu un attore famoso

A famosa famiglia di 52 anni di l'anziani britannica, Elizabeth Hurley fa pocu fatta una struttura interessanti. In una entrevista cù u Telegraph di u ghjurnale, a stella di filmi "Scammers" è "Blinded by Desires", hà dichjaratu ch'ella ùn vole micca solu u so figliolu Damianu di 15 anni di ricerche à una carriera cum'è un attore famoso.

Damian è Elizabeth Hurley

I travagli di a serie "Miembros di a famiglia reale"

U fattu chì in a filmografia di Hurley anu un impurtante nummaru di quadri, cunnisciutu per un longu tempu. E l'attrìzia hà ripetitu dichjaratu chì l'attore - u significatu di a so vita è l'altru professione ùn hà micca bisognu. Dopu cusì tistimonii forti, nuddu dubbiu chì u so solu babbu Damià diventerà ancu una stella di a pantera, ma resultò micca micca cusì simplice. Questu Isule hà dettu in una entrevista cù un ghjurnalistu di l'edizione straniera di u Telegraph di u ghjornu:

"Per chì tutti cridite chì u famusu actor hè assai bè? Per esempiu, ùn vogliu micca u mo figliolu questu parte. In quantu à mè, ci sò assai assai prufessi, per esempiu, un duttore. A grande effettu hè sempre assuciatu cù accentu constante. E questu ùn aghju micca parlatu solu di sparà, viaghju, ma ancu chì a popularità ùn devi micca u drittu à esse liberu è nurmale per esse fora di a vostra casa. Invevdu induve andà appressu dopu à seguità i paparazzi, è questu hè un grande stress. Damiànsenu participeghanu in a serie è si senti bè cumu trà l'attori. Aghju più temuttu chì u mo figliolu ùn ùn vulerà esce da questu ambiente ».

Ricurdemi, Damian hà principiatu a so carriera cum'è un attore in u 2016, l'annu. Hè stata cunfermata per u rolu di u Prince Hansel von Liechtenstein in u televisu televisione "Members of the Royal Family". U più interessante hè chì u rollu primu in questa cinta hè ghjucatu da a so mamma Elisabetta Hurley, è a serie hè assai successu chì issa sparghjanu a 4a stagione.

U cast da a serie "Members of the Royal Family"
Leghje ancu

Damianu ùn hà micca decisu nantu à a futura professione

Dopu chì u figliolu di Hurley hè prestu accadutu nantu à i grandi pantaloni, i ghjurnalisti "sughjurnàvanu" l'omu cun quistioni nantu à a so attività futera. In una di e so intarvista Damià in questu occasione dissi accussì:

"Hè difficili per mè ora per parlarà di quale mi vogliu vede in u futuru. Puderaghju diventà un attore, forsi non. Avà hè impurtante per finisce u scudu è acquistà un diploma, è dopu avè da esse ditagliatu cù u college.

Se parlemu di a cinematografia, allura mi piace à gustu. Inoltre, a mo zitella passò in u cerculu di famosi attori, è aghju sempre invechji a so vita. Forsi hè a cumunicazione cum'è cun elli chì hà avutu un tali effettu forti in a vista di u mondu ".

A strada, Damien hà criatu in l'attu. Malgradu u fattu chì u babbu di u zitellu hè multimillionaire Steve Bing, ùn hà micca ricunnisciutu a so paternità è ùn in micca manera interferiscenu in l'educazione è a vita di un figliolu adultu. U so babbu, Damianu crede chì l'attuali Hugh Grant, cù quale a so mamma avia avutu data per un bellu pezzu. Hè quellu chì sustinia assai l'Elizabeth mentre ch'ella era fatta, è ancu dopu u nàscita di u so figliolu. Inoltre, hè cunnisciutu chì Hugh sarà padrino di Damiano.

Damian Hurley è Hugh Grant