Kissel per a perdita di pisu

Kissel hè una diliziosa Slavica antica, chì hè sempre amata assai è venerata. Ricurdà, ancu in i ghjorni di fata, ci era latte à i fiumi è cunghjuntate e coste! Ma a gelatina ùn hè micca solu sapienti, ma ancu utile: hè tradiziunale coccu di a farina d'avena, o da frutti è baga, è quarchi pò ancu metà una cuncetazione di marmellata da jam . I prudutti di natura sempre tenenu un putenza curative per u corpu, enriching it with vitamins, minerali è varii sustanzius utili.

Puderaghju pisu in un kissel?

Stu pezzu ùn hè micca solu riccu di caloria, ma ancu a so sàzety. Piglia rapidamente u voluminu di u stomacu, chì dà un sensu di saturazione, ma ùn crea micca un eccessu di calori.

Kissel hè generalizatu per noi cum'è editu, invece di a struttura di liquidu tradiziunale, hè viscu, cum'è pignai, è quasi casi duru, cum'è gelatina. A strada, a gelatina per a perdita di u pesu hè utili à causa di a so struttura - prublemi à nantu à u gastrointestinal, grazie à quale hè permessu di i medichi ancu cù malatie gravi com ultras. U vìdu viscuvili permette di migliurà u travagliu di l'organi di u digestivu, per quale ci hè di pulizia di i tosini. Tutti issi qualità pusitivi permettenu di dì chì cù una applicazione razzevule, una gelatina di purificazione per a perdita di pisu serà assai utile.

À u listessu tempu si degnu distinguitu naturali preparatu da i cocktaili freschi di prodotti da i prudutti semi-stati è di u mischju di pezzi (slimming jelly "leovit" è altri tipi). Di sicuru, ciò chì tù stessu da i prudutti naturali hè assai più utile.

Per esempiu, vene utile per rimpiazzate cun un petrucciani 1-2 manciari u ghjornu. Eppoi dì, tè di tè è cena. In questu casu, perderà pisu à un passu rapidu è certamenti hà diventatu più lùpiu dopu 1-2 semaine.

Hércules, gelatina, per a perdita di pisu

Kissel da l'avena per a perdita di pisu hè una pozzioni medica chì pò esse preparatu da a ricetta di i nostri antenati, miraculously surviving à l'ora oghje. Hè da manghjà da parechje ghjorni, ma i risposte dì chì sta ricetta per prubabilizzà è efficace è vale a pena d'aspittà per questu un periodu:

  1. In un vasu di trè litri, putate 300 grammi di farina d'avena (micca flakes), a mezza tazza di kefir, una culloca di crema agria, una mezzo o duie litre d'acqua, un pezzu di u centu pane.
  2. Aggiùcenu u vasu cun un pappale è a puscia à a bateria o in mette in manta.
  3. Dopu trè ghjorni, sulitorii u mischju, fretu u liquidu in una paleta è fateanu finu à fervura. U liquidu deve viscuvi. Kissel hè prestu!

Pigliate stu vache per un mese per mezu di vetru 20 minuti prima di ogni manghjà. Questu ci permette di manghjà menu è à listessu tempu u guariscenza di u trattu digestivu.

Kissel per a perdita di pisci di puglia

A jelly biserea per a perdita di pisu hè più faciule per preparà, ma u so gustu ùn hè micca piacevule à tutti. Varvarè l'ammontu di mannava per ottene l'ottimisima combinazione. Ùn hè micca difficiule di preparalli:

  1. Pigliate una manata di farina d'avena, assai prugne è prugne chjardu rossu, pour cù 2 litri d'acqua.
  2. Coglie u mischju nantu à u focu bellu durante 15-30 minuti finu à chì a mezchezza si spargiu unghje più grossu è s'assumiglia basta à parechje.
  3. Strain the mixture, ma ùn spuntanu u pezzu.

Duranti u ghjornu, quandu avete esse preparatu a gelatina, duvete bisognu di manciari, per esempiu, fate scaricamentu à u kefiru o manzili. 2-3 ore prima di un sònniu invece di una cena beate kissel - quantu puderebbe è vulete. A matina dopu, anu da culazioni di a gelatina. Questa u ghjornu di descarga cù a continuazione hè fatta da 1-2 vittori à settimana, secondu di quandu hà bisognu risultati.

Questa ricetta pò esse usata più spessu, ancu ogni ghjornu, se ne avete bisognu di risorse perchè u pesu. À u listessu tempu, avarete bisognu, àtemi cù gelatina, è à manghjatu pudete manghjà tuttu ciò chì voi (hè più raielu, per esempiu, di ricusà fast food, dolci è alimenti fatali).