James McAvoy divisciutu di Anne-Mary Duff da una nova hobby

In l'Olimpu di u Monti Hollywood hà diventatu un paru. U matrimoniu di James McEvoy è Anne-Marie Duff, chì si ncuntrò à u gruppu di "Shameless", spallevanu pocu prima di u 10e anniversariu di a casale. Trà e passioni pussibuli di l'attore Jennifer Lawrence è Alexander Schipp.

Dikjarata ufficiale

Fans di a famiglia ùn avè micca spiranza chì sta nova hè una chjucci, cum'è l'attori stessi annunziate sta. L'appillazioni cumuni di a stella di i "X-Men" è a so mossa parranu di a decisione d'annulerà a so unioni. À u listessu tempu, i cô esce si sò stati amici, rispettu di l'altri, cura di u figliolu cumuni di Brandon. Ancu McEvoy, di 37 anni, è Duff di 45 anni, chì hè in età più antica chì l'ex amante per novi anni, hà dumandatu à tutti a rispittà a scelta.

Leghje ancu

Discrepanzia di graphichi

Quandu James McEvoy hà dettu, vole à parte à Anne-Mary perchè u so travagliu estremu, l'incapacità di cunghjuntà i so schemi di travagliu. In ogni casu, parechje persone cunziddi stu ragiuni per esse solu micca una estratossa plausibile.

Quandu a scrittura stranera hà scrittu, Ghjacumu era seriu presu da u so cumpagnu Jennifer Lawrence, cù quale hà travagliatu in "L'X-Men: L'Apocalipse". Hè vistu chì ci hè una scienza trà elli. Ancu i spettaturi di u verdu di Graham Norton, chì i visitori l'altru ghjornu diventonu famosi, in u quadru di a publicità per a nova filmu, avè chì l'attore hè chjaramente micca indiferente à l'associu è cunflette cù ella.

L'altru "suspicàntu" - l'attrice di 24 anni d'anni Alexander Schipp, chì hà fattu in a "X-Men: Apocalipse" di u rolu di Ooro Monroe.