Kylie Minogue hè stata premiata un premi speziale da a Società Gran Bretagna-Australia

Aieri, u cantante di 48 anni di età è l'attrice hè Kylie Minogue in una atmosfera solitaria. A donna hè statu nominata per u premiu di a Società Britannica Austràlia, è u 4 d'aprile, i premiati sò stati sottumessi à i nomini, chì anu prisentatu à i premiati da u prìncipi Filippu.

Prìncipi Filippu è Kylie Minogue

U ducu di Edimburgu prisenta u premiu Minogue

Kylie hà arrivatu à u Casteddu Windsor, induve ellu Prìncipi Filippu è a so sposa Queen Elizabeth II resenu, à u tempu indicatu. À a ceremimia di cuncede i premiere, tuttu fù prontu, è u duca d'Edimburgu personalmente hà scuntatu u famusu interprete Minogue. Dopu chì i saluti eranu più, u Prince Philip estenderu Kylie una recompensa è dicia:

"Sò cuntentu di presentà cun prima di a società a Società Britain-Australia, u patronu di quale aghju perchè parechji anni. In a nostra parolla, avete fattu una cuntribuzione significante à u sviluppu è rinfurzà i relazioni trà l'Australia è u Regnu Unitu. U vostru travagliu facenu tutti parleghja, è a qualità di u travagliu ùn prupone micca dubbitu. Sò assai dispiacitatu di dà stu premiu, perchè un articulu cusì diverse deve esse cercatu. Admire u vostru successu in u campu di a musica, u cinema è di a carità. "
Kylie hè stata premiata a Società di a Società Gran Britagna-Australia

Dopu à a rivoluzione di u premiu, u cantante hà dettu di sparte a so impressione cù a stampa. Eccu ciò chì Kylie hà dettu in u so picculu entrevista:

"Sò assai piacè per riceve u premiu da e mani di u duca di Edimburgo. I cuncetti di a sucità di a Società Britain-Australia sò ricivuti da i mitatorii artisti è hè assai piacevule per mè ora per appartene à u so numeru. Sò assai orgogliu di essiri natu in Australia, ma u Regnu Unitu hà sempri avutu in u mo core in un locu spéciale. Sti dui paesi sò assai impurtanti per mè. Australia - a mo patria, è l'Inghilterra - a mo casa, perchè parechji dicennii travaglia è vive quì.
Kylie Minogue cù membri di a sucità società Britagna-Australia
Leghje ancu

Minogue hè un frequente visitore à a famiglia reale

Kylie Minogue hè un alloghju abbastante à a residenza di a famiglia reale di u Gran Bretaña. Per a prima volta Kylie hà scuntatu i monarchi britannichi in u 1988. A reunione hè stata urdinata da a Principessa Diana è hà avutu un caritate caritateu.

Minogue (extrema left) in una accultura con Princess Diana, 1988

In u 2001, Kylie fù invitatu à un cena di gala à u Rothschild Waddesdon Manor, Buckinghamshire, induve Prince Charles hà parlatu à u cantante. In u 2012, a Queen Elizabeth II hà arrangiatu un cuncetti di carità. Frà l'invitati, cum'è parechji ghjuscini, era Kylie Minogue. In u novembre 2015, Kylie hà scontru à u prince Harry. Questu avvene hà fattu dopu un concerti di gala in u Palazzu di Buckingham. In mai di l'annu l'annu, u cantante fù invitatu à un cuncertu in u Casteddu Windsor, chì era dedicatu à l'anniversariu di Elisabetta II. Hè da quì chì u Prince Philip è Kylie puderia scuntate per a prima volta per a persona.

Kylie Minogue è Prince Charles, 2001
Kylie Minogue è Queen Elizabeth, 2012
Kylie Minogue è u prìncipi Harry, 2015
Kylie Minogue è Queen Elizabeth, 2016

In rispettu à i premiati, in u lugliu di u 2008, u cantante hè stata premiata l'Ordine di l'Imperiu Britannicu. Aghjunghjite u premiu di u Pruddericu Charles è ci era questu avvenimentu à u Palazzu di Buckingham.