L'Scalariani anu dumandatu u caviaru - chì fà?

L'Scalarias sò un pescu assai bellu è assai esigenti, ma cù tutte e regule di u mantenimentu sò spessu è bè due. Sè decide di crià un scalar o solu vulete cultivà un frittu, vi mustrarà cumu per priservà u caviar di un scalar.

Avemu principiatu per esse u primu annunzià cumu i scalarias spawn. U primu furmatu di scalars chjusa un locu adattatu per spenerà. A maiò spessu si selezziunate per queste i foglie d'alga, pò ancu esse u muru di u filtru o l'aquarium stessu. Dopu à a scalaria femina ha ubbligatu e uve nantu à a superficia scelta, u male fecundanu, natinu nantu à caviar.

Cumu cura di caviar caviar?

Allora, a coppiu hà mpignatu u ova è si cumportanu assai aggressivamente, attaccannu à qualchissia chì hè prova di avvicinà à i foglie futuri. Chì ci vai fà? Comu accumincia, u caviar de scalarias duverà esse trasferitu à un acuariu separatu cù un voluminu di circa 15-25 litri. Quandu si trasferenu, avè bisognu di pruvà à guarantiscia chì u caviar ùn vene micca in cuntattu cù l'aria. A temperatura di l'acqua in l'aquarium sò 27-29 gradi. Inoltre, u blue di methylene deve esse aghjuntu à l'acqua à u celu chjaru luminoso. U caviar blanchissimu hà da esse cura cù cura cù una labulla o un pianu di caccia.

Hè necessariu di vigilà dinò a purezza di l'acqua, perpende di cambià in modu sensu. In l'acqui, ci vole à ghjustificazione è, almenu in a primu simana, sia dispunibile d'abbandunà a lampada in ghjiru à u ghjornu.

I Poghji sò alimentati da circa u quintu ghjornu, quandu si cumincianu à pruvà à natà. U primu frittu alimentu pò esse addiventanu artemia o ragrufina moltu. True, a gatzittia cuntene assai l'acqua è avete da cambià a più spessu. Quandu i friti saranu cum'è i so parenti, avè acquistate una forma insolitica di u corpu per i scalars, pudete cambià nant'à u seccu seccu.

Ma si, anche tutti i sforzi, u caviar di i scalar hè stata vurpi, ùn anu in prumessu chì ùn sia fatigatu, cum'è in i scalari novi i primi oghji di i ova sò imprudentivi. Dopu un pocu tempu, u pesciu hà lascendu, è vi farà spelunziari è è sicuru d'aligria à i frites di i vostri animali.