Charlie Sheen infected with HIV infredes prison

Doppu a revelazioni d'aiutu di Charlie Sheen nantu à l'aria di u canali NBC, circa deci di i so ex-amatori sò vera à tribunale, scrive alcuni straneri. L'anziani di novu accusate l'attore chì, prima di u sessu, ùn l'hà micca dettu di a so infezzjoni di VIH.

Revelazione di Charlie

17 di dicembre, Shin hè ghjuntu à l'Avvene trasmissione di Matt Lauer è dettu chì a publicazione di u Sun, chì parlà nantu à una superstar cù u diagnosticamentu di HIV, ci conta about him.

Sicondu l'artistu, hà decisu d'accettà, dopu chì ellu intesu assai chismes e accusations, chì sò farfantarì è cunfirmatu ch'ellu hè statu malatu di quattru anni.

L'attore hà sternatu chì tutte e donne cù quale hà e so relazioni sessuale sapia di u so status HIV-pusitivu.

I prublemi cù a lege

Sicondu e liggi in forza in Californië, un survivore di VIH chì sapi di a so infizzioni debe dete informà à a so cumpagna di questu quì si avarà da esse sessu cù ellu senza un cundomu.

Inutili, tali azzioni sò assuciati da crimeu è una persona faca media annu di prissioni per ogni episodiu.

Leghje ancu

Litigazione

Invece, cum'è assai di l'amici di Shina dici, ùn l'hà micca dettu riguardu à a malatia fatale è din rispetu a so vita è a salute.

Prostituti è strippers, volenu culpà l'stella per a viulenza sessuale, oculazione di u fattu di a malatia, in causing patience morale. È vultèndusi versu l'abogacani è iniziatu tutti i procedimi necessarii.

Sicondu l'insider, in u lettu cù un attore amatori per l'ultimi anni avemu visitatu almenu 200 donne. Ancu sicondu l'estimi più conservadori, puderia affruntà una prisenza decentu.