Scandalu in Vogue: a tappa di u tablojde pulacca propiu disdunditu pianu

In u Valentine's Day, u primu issuesu di Vogue in polacca era in vendita è immediatamenti pruvucò un scandalu. I fanciuti di a rivista dumandava à appughjate nantu à i so i fotògrafichi è di l'espurtazione in l'affari di publicità. A discussione di a tappa hè stata a ragiò di i debbuli in l'industria di a moda è di a media. Chì ùn avè micca aiutu à i fanali polacchi di u moda?

Cubra a scandalous journal

Una memoria dulurusa di u passatu suvieticu

I fotografici per u tablojde pulacca anu fattu da u famosu fotografu alemanu Jürgen Teller in secunnu a tendenzi di a moda mundiale. Sicondu l'edituri è Teller, circate di fà una referenza à a porta di a rivista "Amicizia" di marzu di u 1960 è creanu una stetica postimpiia, chì in l'annate recenti creciente pare com'è una riferenza è icònica in a storia di a moda. I mudelli muderni dopu à u culore di a marca "Volga" - sti l'uggetti sò assuciati à l'era soviètica è sò simboli di u lussu di l'era antica, chì hè inacceptable in un statu demucraticu è europeu.

Cubierta di a rivista "Amicizia" di marzu di 1960

U mudellu stessu Anna Rubik ùn pensa chì a sughjura di foto fala sempre di e tendenzi di a moda di u mondu, sustegnu à a rivisegazione edituriale di a rivista polacca Vogue è u fotografu. Ricordatu chì a zitella vene da Pulonia, hè unu di i 20 mudelli più pagati è l'accusonu d'esse preziatu è prufessionale - hè difficiule.

Unu di i critichi polonesi di moda cusì scrivia a situazione attuale:

"U nostru scantu ùn hè micca accidintali è l'associazione cù a rivista Soviètica ùn hè sviluppatu da u scratch. Criduce chì ùn ci hè nunda puliticu in a nova porta, solu per i mudelli. Questa hè una tappa furtiva, chì hè inacceptabbli per a pubblicazione di tali livellu. I bè chì i scrittori di a rivista ùn anu truvà prufiziunali in Polonia per rapprisentà apprezzamente u tabloid? Sò sicuru d'avè averà capace cù u cumpagnu!

Avè chì a lotta contru u passatu postimoviiu hè in pena à a so vuluntà. Talmuli di a demolizioni di u monumentsu storicu è architettonicu di a cultura anu passatu annantu à parechji anni, ma furtune- mente, tuttu resta in u nivellu di eternu affirmazioni. I publicatori polonesi anu cuntu chì a publicità campaña hè stata uriginaria inghjistrata è senza cunniscenza di l'auditu di u guvernu di l'statu europeu:

"Abroad, Polònia hè scurdatu per mezu di statale post-sovietu, senza piglià à cuntà i cambiamenti cardinale chì anu fattu è a implementazione di u formatu europeu per a relazioni suciale. A classe medica è u lettore potenziale di a rivista sò longu alluntanatu da l'estetica di l'era soviètica, hè prestu per u formatu di u mondu, è micca per i tappe di bassa qualità da i libretti invitati ".
Leghje ancu

A data, i rapprisintanti di a rivista ùn hà micca cumentu formali nantu à u scandalu chì hè sviluppatu.