L'attrìzia, chì hà ghjucatu in u "Game of Thrones", prestu prestu diventà una mamma

L'attore holandesana Kareen Van Houten, chì l'amatori di a saga "U ghjocu di tronu" cunnosci da u rolu di a priestessa sanguinosa è sante di Melisandra, hè aspittendu à u zitellu. U tabloid People scrivi nantu à questu. Dopu assai, u serviziu di stampa di l'attrice è u so amante, l'actor Hollywood, Guy Pearce, cunfirmò l'infurmazione.

Hè rumore chì Karis hè stata a raghjone di a parting of the movie star "Two Brothers" cù a so sposa Kate Mestits. Rumori chì Caris è Guy hà principiatu à annunzià in i media un mesi dopu a splutazioni di a coppia.

In u "Game of Thrones" un veru baby boom!

Amatù hà principiatu à cumportu in u Novembre l'annu passatu, sò oghji annantu à i cammini romantichi. Valentine's Day i attuttori spese inseme.

Quale hè u futuru babbu (picciottu o nena) mentre ch'ellu hè intrigante, è ancu u periodu di gestazioni di l'attrice. Leghje ancu

Pensemu chì un cullega di Caris, Lena Hidi, chì ghjucà in a seriale di culte, a Queen Sercea, diventa mamma per a seconda volta annantu à sei mesi fa. Ellu dà nascita à una figliola, presumibule da Pedro Pascal, a quale avvicinà nantu à u gruppu di l'adattazione di u libru "Song of Ice and Flame".

Sembra chì sta stagione cumpareghja i donne à l'età di a maternità avè aspittatu. Ms. Hidey hà 41 anni, è Van Houten hè 39!