Cumu si un zitellu lavò u so nasu cun solu solu salinu?

Molti mariani, affruntati di un friddu in u so ziteddu, pensanu à cumu tratta è di restituurà respirazione, se u nasu hè stituitu. A maiò parte di a droga utilita in u friddu cumuni sò vasocitritivi, è per quessa ùn sò micca signalati per i zitelli. Una eccezzioni hè l'acqua di mare, chì hè abbastanza ricanusata in a reta di farmazia è hè vendita in forma di sprays e gocce. In ogni casu, per u so costu altimu, i genitori parechji volte prupone una ricuperazione alternante, chì hè salina. Dopu ci hè a question perchè à fà u lavu di u nasu cun una soluzione fisiologica è se fate à tuttu.

Comu lavu me u nasu cun salina?

Pudete ancu lavate u nasu di u babbu cun u chloru di sodiu, ancu un zitellu. In ogni casu, hè bisognu di observà una quantità di e seguenti cundizioni. Prima hè bisognu di determinà u voluminu di a suluzione. U figliolu 3-4 (1-2 mili) tanti pezzi in ogni passaghju nasale sò abbastanza. Hè assai bbonu per aduprà una pipette per dosificà. Prima di a prucedura, pusendu u zitellu davanti à voi. Allora, righìannu un pìazzu di u coddu di u zitellu, gècciu un pozzu sfòttule in ogni nippa. Sta manipulation restituverà a respirazione nasali di u zitellu.

Se parleremu di lavurà u nasu à i zitelli, poveremu deve esse nutatu chì sta manipulazione deve esse fatta cun cura per impedisce a suluzione per entra in i sinuses di u nasu. In u nisun casu ùn deve micca avè usu di petri peri di gomma, - ghjering, da questa A crescita di a pressione pò dannà l'audizione di u zitellu, ferendu l'orlu internu.

Quante saldò mi lavu me u nasu cun solu solu salinu?

Una domanda cumuni peri mariti intervene in u trattamentu di u so ziteddu, hè quellu chì relativo à a freccia di instillazione di gocce, i.e. Quantu ghjornu pozzu lavare a bocca cù l'acqua salina per un ghjornu.

Ùn ci hè micca una sola risposta à sta pregunta. In ogni modu, in ogni cosa hè bisognu di cunnosce a misura. Ùn fate micca sta prucedura più di 3-4 volte per ghjornu. Sè pussibuli, pruvate fà senza ellu à u ghjornu, quandu u zitellu ùn dorme. Questu hè spiegatu da u fattu chì un zitellu chì constantemente frasca u so nasu quandu deve bisognu, ùn saria micca pututu daveru, perchè ellu ùn sape micca cumu fà. Inoltre, à esse realizatu di prucedimentu simile, u risicu di u hit d'un liquidu in i nasali hè sinuosa, chì pò porta à u sviluppu di e malatie ENT.