Leucemia in i zitelli: sintomi

Questu articulu hè cunsacratu à a cunzidirazione di una di e malatie più seriu - leucemia. Vi parvaraghju per chì i zitelli soffrenu per a leucemia, scrive i funziunalità di varii tipi di malatie (lymphoblastic aguda e mieloblastic, leucemia crònica), scrive i primi signali di a malatia, chì dà l'oppurtunità di avvistà u sviluppu di leucemia in i primi stadiu.

Signos di leucemia in i zitelli

Leucemia (leucemia) si sviluppeghja gradualmente, i primi simprici apparentanu à a media 2 mesi dopu à l'iniziu di a malatia. True, cun cura suffirenziu, hè pussibule ricunnosce i primi signi preclinii di leucemia, chì si palesanu in un mudellu di u cumpurtamentu di u zitellu. Ci sò freqüentimenti di questi di fatigue è debule, u zitellu hà persu interessu à i ghjoculi, a cumunicazione cù i pari è studii, l'appetite sparisce. A causa di l'indebbulimentu di u corpu durante u piriu iniziale di a leucemia, u friddi diventanu più frequenti, è a temperatura di u corpu spessu si sviluppeghja. Se i genitori fannu degnu daveru à issi sintomi "trivial" è u zitellu dà sangue à i testi di laburatorii, i medichi più frequenti digià ancu truvate certi signali chì ùn anu micca indicatu per certi a leucemia, ma chì li ponu signalà è seguenu osservà.

In seguitu i seguenti simprici venenu:

À u tempu chì i sintomi avanti sò, pudete diagnusticà a leucemia da i risultati di una prova di sangue. I testi di sangue pruducini un livellu ridottu di pleculele, eritrocyte, una gota in u livellu di l'hemoglobina è un crescente acuminatu in ESR. U numaru di leucociti in u sangue in leucemia pò esse assai sfarenti - da u minimu à u moi altu (tuttu questu depende di u nùmeru di spluvii chì si mette in u sangue da a muderna). Se li testi di laburatoriu di sangue ponu vede a prisenza di corpi spluttivi - questu hè un signu direttu di leucemia aguda (cuttuli sputichi normali in u sangue ùn deve esse micca).

Per accuncià u diagnosticu, i duttori pruducenu un puncture di medula di uceanu, chì vi permette di definisce e caractèret de caghutaturi di l'articuli di l'articuli di i musculi d'oliu è per detectar patologii celular. Senza un puncture, hè impossible di determinà a forma di leucemia, per prescrive un trattamentu adattatu è di parlà di predizioni per u paci.

Leucemia: cause of development in children

A leucemia hè una malatie sistèmica di sangue è hemopoesi. In prima, la leucemia hè un tumore di e mudelle d'ore chì si sviluppa in questu. In seguitu, e cungregu di tumore spàrghjelendu a mòlla di l'òffia, affundendu micca solu u sangue è u sistema nervuali cintrali, ma ancu altri orgne di u corpu umanu. A leucemia hè aguda è chronice, mentri a furmazione di a malatia diferenzi micca per a durata di u flussu, ma da l'estructura è a cumuzioni di u tessulu tumore.

In leucemia aguda in i zitelli, a manca di u funnu hè influinzatu da e cuttigliechi immature. A diffirenza tra leucemia aguda hè chì a formazione maligna si componi di ciucieri blast. In a leucemia crònica in i zitelli, neoplasmi cumposti di maturità è di culu maturu.

Comu chjamatu, a leucemia hè una malatia sistimica. Studi di i cunguli tumuri di leucemia mostranu chì a maiò parte di a cella più spessu tenenu un genu cumuni. Questu significa chì si sviluppanu da una cellula, in quale ci hè una mutazione patologica. Linfogliu agutu è leucemia myeloblastica aguda in i zitelli - Sò parechje varietà di leucemia aguda. A leucemia limfofasica (lymphoid) hè osservata in i zitelli più frequentemente (sicondu parechji fonti, finu à u 85% di tutti i casi di leucemia aguda in i zitelli).

Peak da u numicu di casi d'età di malatie: 2-5 è 10-13 anni. A malatia hè più cumuna in i carichi ch'è in i zitelli.

A data, i corsi exacti di leucemia ùn sò micca stati stabiliti. Frà chì i fatturi chì cuntribuiscenu à l'iniziu di a malatia, fatturi ambientali sfavugati (cumprese l'effettu di i sustanzi chimichi), i virus oncogenic (virus di limfoma di Burkitt), l'effettu di a radiazione ionizante, etc. Tuttu tutti pò causari à mutazione di e cèl·lula chì sò in rapportu cù u sistema immatriculamentu.