Attrazioni in Ecuador

L'Equadoru hè un statu Sudaméricano, chì hè cunnisciutu per traccia a via di l'equatori in u stessu stessu. Ma l'Ecuadoru ci venenu turisti ùn anu più cù questu, ma cù una quantità di siti interessanti è unichi chì sò spargugliati in tutta a campagna. Uni di elli sò d'impurtanza mundiali.

Pratiche naturali di interessu in u Ecuador

Trà i numerosi isuli di l'Equadori, ugnunu di quali hè noturiale per a so bellezza, l' Isule di Galàpaghi sò particularmente interessanti. Hè un veru arcipelagu di l'isuli volcani. Sò in a parti orientali di l'Oceanu Pacificu, 1 000 km di l'Equadoru. L'ecosistema di sti locali hè cusì maraviglia chì si cunnosce in tutte u mondu, in addition à a leggenda di a teoria di Charles Darwin nascita precisamente in a Galápagos . Questi posti pusonu u scientistu per l'idea di a selezzione naturale. Visitu una isula o sopra à l'ellu in un helicopter, puderà vede tortuglien giant, iguanas mari, leoni marini, pinguini e assai altri animali interessanti chì vive in un ambiente naturali.

Cumplighendu u tema di i vulcani, deve dettu unu di i più grandi in Equadoru, è micca solu u vulcano. U Cotopaxi hè un vulcano unicu, chì hè influinzatu da a so dimensione - 5.897 metri d'altitudine, è u numaru d'eruzione - più di 50 da 1738. Inoltre, hè unu di i pochi di glacieri di u Equatoriu. Cotopaxi hè una vista fantastica, chì qualchissimi chjamanu l'attrazzioni principali di u Ecuadoru.

Un altru postu interessanti chì hè cunnisciutu da parechji turisti chì anu circà trè emozioni hè Tena , a capitale di a pruvincia di Napo. Hè situatu à i boschi tropichi di l'Amazonia è hè di questu locu chì parechji viaghji à a jungla cummincià. A cità hè circundatu di boschi è altri, cusì hè megliu truvà un postu megliu per u rafting è per u kayak.

Parchi naziunali di l'Equadori

Dopu un paisaghju diversu, ùn hè micca surprisante chì l' Equadori hà parechji riservi degne di attenzione. Unu di i più impurtanti in l'Amazonia hè a Riserva Caibene , chì si trova in i pèndite di l'Andes. U parcu pò esse cunsideratu ghjovanu, perchè hè stata fundata in u 1979, ma ùn hà micca firmatu da diventà una casa per 500 spezie d'aus è 15 spezii di monos. Allora pudete vede un anaconda, caimanini è parechje altre animali. Kaybeno hè nutatu per u fattu chì cunteneghja ottu ecunumisimu, è per questa visità hè incredibile interessante è informattivu.

A siconda riserva sorellaKahas . Stu parcu hè famoso per i so laghi di muntagnoli, chì sò assuciatu cù l'altri per i randonnas. I fancianti di u percorsu farà stu locu. Inoltre, i viaghjatori cum'è visitadori visitate a cascata cù u nome interessanti "Calda di Diabolu". Hè situatu vicinu à Banyos , solu un kilomitri da a strada principali, chì face un accessibile incredibile. U so nomu incridibile hè a bella cascata da u tunelu, grazie à quale puderete fighjate à i tons di l'acqua di cascata da u spinu. Una volta trà e un muru biancu d'acqua è una roccia negra, vi sentate in un veru pebbu, è i splashes è u tronu di a cascata farà u momentu di stà in un inesgettu.

Vale a pena citarse da altri hè a reserva naturale di Guayaquil , chì hè cunnisciuta in Equadoru u Parque Iguan (Park Bolivar) . U nomu insegna sanu a so fini. Circundendu a riserva, ùn avete micca notte chì centenze di parigli di iguanas 'ochji viaghjanu à voi, rossu nantu à a terra o ripusenu nantu à l'arbureti. Sò cusì utilizati à e persone chì ùn sò micca paura di elli. I visitori sò l'oppurtunità di vedà i lagardi predatori in l'ambienti naturali è observe d'una curta distanza. Hè alimentatu cù foglie di cole è questu prucessu hè più piace cum'è l'alimentazione di l'animali domestici, postu ch'elli sanu più cunnisciuti è abituati a mantene, in più di ùn anu micca bisognu di manifestazioni cum'è predator.

Iglesi è temples

Religion in Equadoru hà un urganizatu cattolicu romanu, cusì u 95% di i abitanti sò cattolici, è, grazia à a storia profonda di u paese, ci hè assai chrome sorpreneur. Un tali hè a chiesa di San Francisco , chì si trova in a capitale di u Ecuador - Quito . A storia di u tempiu hè u mitritariu, perchè a so custruzzioni principia in 1550 in u stessu postu duvintu u palazzu di u re di Inca Atahualpa. U complexu isulanu hè statu in dui blocchi è "absorbe" ancu u museu. A Chjesa avemu un rolu impurtante in a vita religiose è culturale di l'America Latina, per quessa hè a principale attrazione di l'Equadori.

A terza cità più grande hè a cità di Cuenca , chì hè ancu culuniali. Questa città hè amatu per i turisti, perchè un clima temperatu da tuttu l'annu, chì cuntribuisce à u restu riposu in ogni mumentu di l'annu. Una volta in Cuenca, ùn pudete micca passà per a Cattidrali di Cuenca, hè u marcusciu più ricunnisciutu di a cità, chì face chì hà obligatu à visita. A cattidrali hà dettu trè grandi cupuluni, coperto cù raccoli, fatti in Checoslovaquia. U tempiu hà incredibile biddizza è perfettamente mostra l'architettura di u tardu XVIII sèculu, in quale ellu hà iniziatu "nascita".

Unu di i più preziosi in u sensu litterale è figurativu hè a Chiesa di a Società di Ghjesù, chjamata "La Chiesa di a Compania di Ghjesù" . Pudete truvallu in u cori di Quito. A ghjesgia hè stata fatta in u principiu di u XVIe seculu, è a so architettura hè fatta in u stilu di u Baroque classico in u Novu Munnu. U principale materiali per u decoru fù sceltu u fogliu d'oro.

Chì avete vede in Equadoru?

Quito vicinu à Quito hè a cità di San Antonio, chì accende una furable statua - "Mid-World" . Agree, stu nome ùn pò micca esse indiferente nessun turisticu, in più di stu munumentu hè veramente installatu à u mità di u mondu. Hà 30 metri d'altu, perchè vene impressu impressu.

L'Equadoriani ti piaci à dari nomi à i posti occulte cù una attitudine oculistica. Per quessa ùn hè micca surprisa chì, anche à prima glance, a ferata cumuna chì cullighja i cità di Alausi è Simbambe hè chjamatu "U Nasu di u Divilu" . Hè stata chjamata sopra à a difficultà è longa custruzione, durante ellu chì parechji vite umani pèrdite. I lucali attenti à u prughjettu di l'ingenieria più chjappi in l'Equadoru cun duluri, è i turisti si scopre per svià a strada di ferroviaria per amandassi a bella vista panoramica chì revela i paisaghji straordinaria di l'Equadoru in tuttu a so bellezza.

A megghiu viaghju di vista cun Quito hè Pansillo Hill , induve a statua di a Virgine Maria si trova - un impurtante prughjettu architecturali di l'Eccu. Hè quì chì assai turisti cercanu, stu locu hè simbulicu è, sicuru, fabulously beautiful.