Monasteru di San Francisco


U monasteru di San Francisco hè parti di un grande cunghjettu religiu in u vecchiu centru coloniale di Quito . Hè cunsideratu unu di i più impurtanti turisimu storicu è culturali da a capitale di l' Equadoru .

Da a storia di u monasteru

I primi sacerdoti, chì pusonu peda in u Ecuadoru in u 1534, eranu monumenti francescani francescani. Quandu ci era un sonu di armi in i carrughji di Quito è i fughjini trà i gruppi indiani è i Spagnoli hà cedeu, accuminciaru a custruì una chjesa è un monasteru. Versu u 1546 a custruzzione di u monasteru è i edificios agriculi annunziati era culminate. Hà avutu tutte e caratteristiche di un monasteru medievale tipicu europeu: un tribunale quadrangulari cù galerie, un refettoriu, a so cantina. I Franciscani eranu un pocu di illustri: sò criati a so scola d'scultura è di pittura è recrutati i mexicani è indiani, lassava ancu di brodite, stonie, scrive è tissitura. Hè da sta scola chì i più famusi architetti, sculturi è artisti, chì anu purtatu la fama à l'arti sudamerica di i seculu XVI-XIX, sughjutu. In u futuru, nantu à a basa di sta scola fù aperta l'arti college di Saint-Andres. Periò chì ghjè in u paese, i disastri naturali disurvanonu u cunghjuntu monasticu, ma i monjosi invadibili restaurau u monasteru.

U monasteru di San Francisco oghje

Siccomu u monasteru hè u più anticu in l' Equadoru , in u 1963 u papa Giovanni XXIII accadérau l'status di a petite Basilica. Oghje u funziunamentu di u monasteru cum'è un centru maiò religiosu è culturale di u Sudamerica, riceve 1 milione di visitori annu. Nantu à u territoriu di u monasteru hè un museu storicu cugnitivu chì custituisce una cullizzioni di sculture di u seculu XVII XVIII, assai icone, freschezza, dipinti da artisti famosi ecuturiani è stranieri. A preservazione di u cumplessu monasticu hè impurtante per a cumunità di u mondu, chì a Unione UNESCO imprime cunvene prublemi nantu à a so restaurazione è l'attrazione di i turisti. L'aria è tuttu u spaziu davanti à a cattidrali è u monasteru di San Francisco fermanu bella è armoniosa da ogni angulu. Questu hè unu di i posti più spettaculari è visitati in Quito . Hè sopratuttu magica quì à a sera, quandu u campanile di San Francesco sò illuminati cù diversi culori è sò quasi trasformato allora i ricunniscenza.

Cumu ghjunghje?

U trasportu pùblicu à a quarantina Piazza di l'Independenza (piazza Geande).