Basilica di Voto-Nazionale

A basilica di u Voto-Nazionale ùn hè micca u più anticu edifiziu in a capitale di l' Equadoru . A so custruzzioni principia in u 1883, ma à questu ghjornu, u bastimentu hè custruitu è ​​esse ricustruitu, una cosa chì reminiscente di a Sagrada Familia Italiana. U stilu di l'architettura hè neogastica.

Funzioni di u bastimentu

U sensibule sternu à Notre-Dame de Paris hè assai significativu. A Basilica hè duie dui belltori (115 m), archi prisenti è vetri, un stilu riguardu, ùn sò micca chimera è gargole. Sò urganizate sustituisciutu da rapprisintanti di a fauna lucali - tartaruga, monos, delfini. Questu hè a cattidrali majestezza grandi di u Novu Munnu.

U papa consagre l'edifici 12 anni dopu a custruzzione. In ogni casu, questu ùn hà micca effettu a rapidità di a so erecció. Ci hè una legenda chì justifica l'interminatura custruione di longa durata di a basilica - u ghjornu chì a cuntazione hè cumpletu, l'Equadoru serà cunquistatu da un altru statu.

Ogni finestra vitrata di a basilica hè unicu. In u fondu di ogni solu sò endemichi di a flora lucali, cù ogni pianta firmata. Tuttu chistu eccicúlgelu combina cù storii di a vita di Cristu.

Una di e megliu di observazione

A Basilica di Del Voto-Nazionale in Quito hè una excelente plataforma di visualizazioni. Sè sottumessu à a cima (à pite nantu à un asculteur), a vista hà apertendu un excelente panorama di a cità. Tuttu hè pensatu per a cunvenzioni di i turisti. Se ùn pò micca cullà à a plataforma di observazione à pedi per a prima volta, puderete annunzià u cafe, piglià un respiro è hà una tazza di tè o caffè, o un zucchero fattu di veru fruttu tropicalu.