Museu di Fine Arts


Una vera gemma pò esse Ghent per un turista chì hà sceltu questa cità per visità in u mappa di a so rotonda. Questu cità cusì ùn si prevenu di pretendenza è ùn hà spleenatu da e ghjente di turistere. Eccu avà hè a più grande università in u paese, perchè sempre pudete truvà ghjunghje gruppi di studienti in i so strati chì carricavanu a so felicità è a ghjuventù. I canali chì attravirsinu u centru di a cità, decoratu cù boxes di colori brillanti, solu aghjunghje un colore à a cità. Eppuru, sete imbuduciatu cù l'atmosfera di bellezza è estetica, dunqua certe unu di i musei più antichi, nò solu di Ghent, ma di tutta a Belgium - u Museu di Fine Arts, vale a pena visitar.

Esposizione di u museu

Parechji visitatori, sburdinati da u lussu di Bruxelles è Amberes , parlanu di u Museu di Fine Arts in Ghent , cum'è una istituzioni un tanto modesta è piacevule. In ogni casu, oghje hè famoso micca solu per u so esposizione, ma ancu per u locu di l'exhibiti individuali in un accessu spaziu. Fiduciante in più di dettu, ùn hè nisun altru museu in Auropa hà exhibe alcune di l'opere di maestri in una luminosu bè ravioli. Oghji, spazjati in spazii à l'alive ponu una opportunità unica in qualche manera di stà cun l'articulu di l'artu sola, gostate solu stu presentativu particulari, senza esse distractatu da l'infurmazioni circunviciliali.

Frà l'espurtazione per a più parte hè duminata da i pittura Belga. In ogni modu, i travagli di altre centru di l'arte in Europa anu ancu un locu per esse. Se parlemu di stili, i opere presentati sò eserciti nantu à una varietà impressjonanti di direzzione. Eccu avere vede i creazioni di rapprisintanti di Impressiunisimu, Romanticismu, Realismu, Simbolismu, Surrealismu è Expressionnismu. Inoltre, tra u museu exhibe una grande attenzione hè attraversu a cullezzione di sculture. Una stanza separata hè dedicata à l'opere di u famosu scultore belga Georges Minna. Sta cullizzioni appartente à a so gràfica è hà più di 400 scrive. U Gran Palazzo di a Citadella hè stata adatta cù magnifichi tapissimi, cinque sò stati fatti da Urban Liners in u 1717. U maestru bruseliu creà sti opari d'arti per u casteddu di i Contessi di Flanders .

A cullizzioni di u Museu di Fine Arts in Ghent hè ricustruitu principalmente grazzi à i rigali è à u testamentu. In più, l'istituzione travaglia vicinu cù u Museu di Gruning in Bruges . U risultatu regularmente di sta cooperazione hè l'interitu normale di vede valurizate. Inoltre, u museu alimenti ancu alimenti exhibimenti temporale, chì duranu un annu o dui.

Oghje, u Museum of Fine Arts hè un tipu di cumplicatu chì, à a luce di a so multifunctionalità, pussedi un espunenti audience, una biblioteca, un attellu di ghjuchjule è un ristrettu restaurant, chì permettenu divertezza l'estetica di l'ambienti ancu in l'alimenta. A tarifa di entrata à u museu hè di 2 à 8 euros, secondu a categuria di età. I ghjovani sottumessi à 19 anni, l'accessu hè gratis.

Cumu ghjunghje?

U Museum di Fine Arts di Ghent hè vicinu à un centru di trasportu immubiliate, cusì hè faciule vene da quì. Andà à a Gent Heuvelpoort parighjate da bus no 5, G7, G8, G9, N5 o a Gent Ledeganckstraat, induve l'autobus 34, 35, 36, 55, 57, 58, 70, 71, 72, 73, 74, 76, 77, 78, N70.