Rallarwegen


Chì incantevule chì un impurtante pò esse micca solu monumenti di l'architettura o ogetti di propriali naturali, ma ancu paisaghji chicchi, abitazioni di acqua è e strade. Per esempiu, in Norvegia u locu predilettu per i ciclisti hè Rallarvegen.

Chì hè Rallarwegen?

Rallarwegen hè u nomu di una rùbbrica di a strada (82 km), chì in u 1904 hè stata utilizata per a custruzzione di una strada di ferroviaria chì cunnessa a Capital di u Norvège, l' Oslo è a cità di Bergen . Hà purtatu i materiali è i travagliadori, è dopu a custruzzione hè cumpletu - servisate a pista di strada construit.

Geographically, a strada torna a Flåm è Hoegastøl, passendu per Myrdal è Fins. Hè stata stabilitu da a tundra di muntagna à una altitudine di più di 1000 m di livellu di u mari. Circa un terzu di a strada hè impaurata in un territori desertatu.

Rallarvegen porta u so nomu in onore di i cunfirmatori di ferroviarii - rallar - è traduce cum'è "cavalli di scogliera". Ùn dicere micca quì u nome è cunfundite cù minatori.

A strada d'aiutu, è ancu a via ferrovia, hè stata abbandunata di assai tempu da u 1909. Puderia esse adupratu solu 3-4 mesi à l'annu, è in altri altri allu depende di quantu rapidamente i garzuni di ferrovagile purificati di a neve manualmente. Dunque, quandu ci era una alternativa à u muvimentu, a strata fù chjesa.

Chì ghjè notu nantu à a strada di Rallarvegen?

Oghje a Rute d'excavatori hè assai populari frà i fanali di bicicletta. Sicondu statistiche, ogni annu da u lugliu à u sittembri più di 20.000 turisti passanu questu modu. È ùn hè micca solu chì hè faciule per vene à l'stazzioni nominati per u ferru. A qualità di u tile hè in bona colazione, è in tuttu u caminu serà sustituitu da interessanti paisaghji è paisaghji.

Rallarvegen hè a ruta più bughjone più famosa è bella in Norvegia. U primu ciclistu hà viatu quì in u distante 1974. Allora sta via era annunziata in i media, è i ciclisti cascò in amore. Prufessiunati per passatori passanu a rotta in 3-4 ore, dilettanti è principianti - per 6-8 ore. Ùn ci hè micca un caru, a strada largamente ghjunsenu pendiaria.

A strada principia à l'Hyogastel di azione à 1000 m, passa l'istazione Fins (1222 m), dopu à u passendu Fogervatn (1343 m), è dopu à u so pendentiu à Flamp (0 m). Formalmente, quasi tutti i ciclisti accumincianu da Fins. Ci hè una infrastruttura turistica benvintata, biciclette, cafè, restaure, hotel, assai chjuchi à vendre. Inoltre, in questu settidu ùn ci hè nisun prucessu di trasportu in mutore. In istazione hè ancu un museu dedicatu à a custruzzione di a via ferrovia. Ci sò assai ritratti antichi è video.

Cumu rideva nantu à u Path of excavators?

A rotaglia rocciavegen per a maiò parte principia à l'estazione Finse. Pudete vede quì solu da u ferru da Oslo o da Bergen. Trains run daily, u schedariu deve esse spicciutu.

Aiuto è autostrade ùn sò micca quì.