Mosque di Sheikh Zamil Abdullah Al-Zamil


A Mosque di Sheikh Zamil Abdullah Al-Zamil (a mezquita Al-Zamil) hè cunsiderata cum'è l'attratore principali di a cità Albanese di Shkoder , hè situatu vicinu à u museu publicu di a cità nantu à a piazza principal. A mezquette hè custruita in u stilu turcu classicu, è l'internu combina canoni islamicu è e solu solu architecturale.

Storia di a moschea

U Sheikh Zamil Mosque di Abdullah Al-Zamil fù designatu da l'architetturale ARC Architectural Consultants. In 1994, a custruzzioni accuminciò nantu à u situ di l'antica musche Rruga Fushe Cele, chì fù distruttu durante l'antime règimunista cumunista, cù u sustegnu tutale finanziariu di un vinnitore di u Saudi Arabia Sheikh Zamil Abdullah Al-Zamil. In u 1995 a mezchia catturica di Juma fu cumpiita è apertu in cecunonia di i visitori è i turisti. In u 2008, u tempiu islamicu fù ricustruitu a gastu di u budgetu locale. A mezchezza hè stata chjamata da Abu Bakr, chì stava vivu à a fine di u 6u seculu è era u primu califfu dopu à u prufeta Mahomet. A data, u tempiu hè ancu usatu cum'è madrasa - una istituzione educativa musulmana.

Descrizzione di a struttura

A mezza Juma hè assai grande è esistene significativamente contra u stile architetturale di a cità. L'area di u tèmpiu islamicu hè unipochi di più di 600 metri quadrati, è a capacità hè quasi una e mila mila persone, chì hè assai per a cità di 96 mila persone. A Mosque di Sheikh Zamil Abdullah Al-Zamil in Albanese hè custruitu in u stile otomanu classicu, pussedi dui minarituli in rùbbrica, ogni 42 metri d'altitudini, una cupola d'argentu centrale è 24 metri d'altura è dui ciumi. L'internu di u tèmpiu hè fatta da sicondu e reguli islamicamenti tradiziunali cù l'aghjunzione di u modellu mudernu. Attenti à i candileri falsificati. U candileru più grande di candileru hè stallatu sottu à a cupola cintrali, rappresentante di tres aneddu di ferru, cun un diametru di 9, 6 è 3 metri. L'altri candileri sò situati longu u perimetru di u tempiu è rapprisentanu aneddu cun un diametru di 2 metri in corsi di ferru.

A mezchettu pò esse visitata è fotografiatu, se ùn ci hè micca preghiera, sì disfatta bedda, abbandunate u to calzate à l'entrata è ùn avete micca sulicciata in u tempiu.

Cumu ghjunghje?

U Sheikh Zamil Mosque di Abdullah Al-Zamil in Albanese si trova un è mezzo km da l'stazione di ferrovia, à a fine di a zona peatale Kole Idromeno, oppostu à l'hotel Colosseu. Pudete vede quì per trasportu publicu o taxi.