U trenu più veloce in u mondu

Dopu a creazione di a via ferrovia, parechji cintinara di anni avè digià passatu. E da tandu, u trasportu ferruviatu hà superatu u longu percorsu di u sviluppu da a traccia manuale di enormi camioneri à i treni muderni super-rapidu è muderni in u principiu di levitation magnetica.

Quale tren hè u più veloce in u mondu?

Sicondu l'ultimi infurmazioni ufficiali, u trenu più veloce in u mondu hè in Giappone è a so rapidità massima hè 581 km / h. In u 2003, u trenu superiore di veloce velocità hè stallatu in u prugrammu di teste nantu à a pista di teste JR-Maglev in vicinanza di a prefettura di Yamanashi. U trenu maglev (trenu nantu à un pillowle magnetic) MLX01-901 hà sopra sopra sopra a lu caminu di u ferru via a forza di u campu elettromagneticu, senza toccu a superficia di i rachises, è l'unica forza di frenu per questu hè a resistenza aerodinamica. Stu trenu ha un "nasu" assai longu è puntuatu, chì hè necessariu per reducisce a resistenza di l'aria, è a so velocità permette di cumpete cù u trasportu aereu à una distanza di 1000 km.

Avà, u travagliu in modu di prova è culligamentu di Tokyo è Nagoya, u trenu MLX01-901 hà 16 carichi, induve oghje 1000 passageru ponu accuncià comodamente. Un pianu novu di u trenu hè chjucatu per u 2027, è à circa 2045 a strada magnetica deve cuntattà u Tokyo è l'Osaka-sudu è u nord di u paese. In ogni casu, anche tutti a manufacturabbilità è numerosi avantaghji, stu tipu di trenu precisa a custruzzione di una succissioni ferrovia distinta, chì prublemani per a prublemi finanziarii. Perchè per pudè custruisce un missaghju completa nantu à u cuscinu magneticu trà Tokyo è Osaka, chì hè di circa 500 km, circa 100 milioni di dòrici hè necessariu.

Hè nutate chì questu hè micca u primu trenu chì opera cù l'aiutu di levitation magnetic. U stessu trenu ghjiratu in Chine, ma a so velocità, in comparatione cù u Giappunese, hè solu 430 km / h.

U second contendent per u trenu di passageru più veloce hè a trenu di trenu francese TGV POS V150. In u 2007, stu trenu electricu nantu à l'autostrada LGV Est trà Strasburgu è di Paris hà acceleratu à 575 km / h è stabilitu un rivelu mundiale trà i treni di stu tipu. Cusì, i Francesi anu comprobatu chì a tecnulugia di u trenu tradiziunale, chì hè spargugliatu in u mondu, pò pruduce boni boni risultati. A data, in Francia, i treni di tipu TGV sò usati per u trasportu in 150 stanzi, cumprese i linii internaziunali.

U trenu veloce d'alta veloce di u CIS

Oghje, in a vastizza di l'espazio post-suvièticu, u trenu più veloce in tracci electricu hè in Russia. In particulare per a Cumpagnia Russa di Ferruviri Russi in u 2009, a cumpagnia di l'alimanu ingenieuru a Germania Siemens hà designatu u trenu Sapsan. U trenu fù chjamatu dopu un pappaghju di presa di a famiglia falcià, chì hè capaci di righjunghjela i veloci di u 90 m / s. U caratteru Sapsan unicu pò cumprà una velocità di 350 km / h, ma a restrizzioni in u trenu russu ùn permettenu micca chì u trenu si spende a più rapidamente di 250 km / h. Avà RZD hà da ottu treni tali, à u costu di 276 millioni d'euros, chì permettenu à superà rapidamente a distanza trà Mosca è San Petesburgo.

U second fastest train in a lista di l'ex URSS hè stata aduprata in u 2011 in u Uzbekistan. U novu trenu d'alta velocità Afrosiab, disignatu da a cumpagnie spagnola PATENTES TALGO SL, pò accellerà a una velocità massima di 250 km / h, chì reduzze u tempu spentu in strada da a ruta Tashkent-Samarkand.