St. Vitus Cathedral in Praga

A grandita majestica Cattidrali di San Vito in Praga hè statu u simbulu più famosu di a capitale di l'uccidianu ceca per più di mila anni. U custruitu di a cathédrale de San Vito in Praga hè custruitu in u stilu di u Gotico classico è hè unu di i più culturtali è stòrici più notturali di a Repubblica Ceca.

Induva hè a Cattidrali di San Vito?

A cattidrali di San Vitus hè situatu in u centru di Praga, à l'indirizzu: Hrad III. Nádvoří. Pudete truvà à u Castellu di Praga cù u 22 di tramali. U custruitu di ricerca pò esse facilmente truvatu nantu à l'alte torre-campana torre è u flussu di i turisti induzzione per u locu storicu.

A storia di a Cattedrale di San Vito

A Cattedrale di Praga di San Vitus hè stata custruita in parechni staddi. U primu edifiziu di a chjesa hè struitu in 925 è dedicatu à San Vitus, una parte di quale eranu religiuti sò donatu à u fundatori di u tempore da u principale checo Václav. In u seculu XI a basilica hè stata custruita è in u XIV sèculu, in cunnessione cù u fattu chì l'obscuritu di Praga ricevutu l'statu di l'arciprrisi, hè decisu d'edificà una nova grandiosa catedrale chì simbolizza a grandezza di u re regnu cecciu. Ma a causa di l'iniziu di i guerri Hussite, a custruzzione di u tempiu hà firmatu, è dopu stira durante seculi. Finalmente a Cattidrali di San Vito hè stata novata in a prima metare di u XX sèculu.

A cattidrali di San Vitus era u locu di a curuna di i monarchi cecchi. A struttura diventò a tumbu di a dinastia reale è l'archevelli di Praga. A regalia monarchista di u statu medievale hè ancu cunservatu quì.

Funzioni di l'architettura di a Cattidrali di San Vito

A cattura moderna di San Vitale hè una culore di 124 metri è hè u tempiu più grande in a Repubblica Ceca. In generale, l'architettura di u cumplessu hè subordinatu à l'idee di stile gòticu è neo-gòticu europeu, ma causa di u fattu chì a custruzzioni hà fattu nant'à sei seculi, alcuni elementi baroccani sò prisenti in l'internu di u tempiu. In accordu di e peculiarità di u Gotico, l'immensu edifici ùn pare micca pisu, ma causanu un sensu d'aspirazioni à u celu. À u so puntu è una spiaggia di observazione, à quale 300 pezzi di passi di pietra. Situati à a fachada, balconi è parapeti, i gargole e chimera sò designati per teme fora di a so forma malva cun u spiritu malignu.

L'internu di a Cattedrale di San Vito

L'uparaghju internu internu di l'edificu hè un grandu salottu allungatu di forma rectangulari. Un archu arcuni altu hè supportu 28 culori putenti. In u perimetruali di a stanza principali hè un balconista-galleria, chì cuntene busturi sculpturale di a famiglia reale ceca. In u lividu orientale di a cattidrali hè un altare è una bagnu di funerali riali, chì cuntenenu di e terre è sottu.

Una funzione di a catedrale di San Vitus hè un gran numaru di capiglioli - chjucchi in a spiaggia. I rapprisentanti di e famiglie nobili nobile hà avutu l'oppurtunità di pricà in cappella "famigliali". A dicurazioni di i camere era ancu un privilegiu di famiglie aristucratici.

Un splendore spiegatu hè a cappella di San Wenceslas - u famusu prismi chechi, venerati per u patronu celeste di l'statu Czech. In u centru di u salottu hè una statua di u Prince Wenceslas in armatura è armiate sanu. Eccu a tomba di u santu. I mure sò abbitati cù murales cù sceni di a vita di San Wenceslas è i mosaici fatti di pietre semipreziosi.

U pride particulari hè a biblioteca di u tempiu, chì cuntene manuscritti medievali. U valore principaru di a cullezzione di libri hè l'antica Vangelu annantu à u seculu XI.

L'urganu di a Cumpagnia di San Vito hè cunsideratu unu di i migliori in u mondu. In a ghjesgia sò spessu concerti di a musica di l'orgue, nantu à a visita di quale parechji amanti di u sonu di l'arti spirituali.